بازدید سرلشکر سلامی از روند امداد رسانی سپاه به زلزله‌زدگان خوی

جمعه 28 بهمن 1401 - 16:11:0
بازدید سرلشکر سلامی از روند امداد رسانی سپاه به زلزله‌زدگان خوی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از ورود به خوی ، با اشاره به اینکه سپاه با تمام توان وارد صحنه شده است تاکید کرد : سپاه آماده هرگونه همکاری در روند خدمات‌رسانی در مراحل بعدی است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز (جمعه) در بدو ورود به خوی، گفت: مردم مناطق زلزله‌زده خوی شایسته خدمت هستند و ما برای دومین بار به این مناطق زلزله‌زده سفر کردیم تا خدمات صورت گرفته را در این مناطق ارزیابی کنیم.
سرلشکر سلامی ادامه داد: شرایط کاملاً برای خدمت‌رسانی مهیاست و آمده‌ایم ببینیم که دستوراتی که قبلاً صادر شده، اجرایی شده است یا خیر؟
سرلشکر سلامی با بیان اینکه سپاه با تمام توان وارد صحنه شده است، افزود: سپاه آماده هرگونه همکاری در روند خدمات‌رسانی در مراحل بعدی است. سپاه همانند روزهای نخست زلزله ،با تمام توان اینبار در بحث آواربرداری و بازسازی مناطق زلزله زده در کنار مردم است.
فرمانده کل سپاه با اشاره به حضور نیروها و امکانات سپاه در منطقه گفت: ماشین آلات مهندسی و اکیپ های بسیج سازندگی و بیش از ۶۰گروه جهادی در منطقه مشغول خدمت رسانی هستند‌‌.
سرلشکر سلامی در پاسخ به درخواست های مردم درباره لزوم رسیدگی به وضع مستاجران زلزله زده تاکید کرد: دولت تسهیلاتی برای مستاجران در نظر مصوب کرده است و برای تاکید با مسوولین استانی در این باره حتما صحبت می‌کنیم تا نگرانی ها و دغدغه‌ها به صورت جدی پیگیری شود.  
 فرمانده کل سپاه پاسداران در کمتر از ۲۰ روز از سفر قبلی خود به مناطق زلزله‌زده خوی، بار دیگر امروز برای بررسی روند خدمات‌رسانی و آواربرداری به این مناطق وارد شهرستان خوی شد.
سردار سلامی در این سفر ضمن بررسی خدمات‌رسانی سپاه و بسیج در مناطق زلزله‌زده و روند آواربرداری از اردوگاه‌های اسکان اضطراری سپاه در مناطق شهری و روستایی بازدید می‌کند.


ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


جمعه 28 بهمن 1401 - 16:54:3

عکسهای بیشتر :