تاکید گروههای فلسطینی بر نقش انقلاب اسلامی در مبارزه با استکبار و حمایت از مظلومان

شنبه 22 بهمن 1401 - 17:22:0

پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) شوک بزرگی برای مراکز تصمیم گیری در غرب و کل نظام حکومتی سکولار بود و برای همین آنها برای بی اعتبار کردن انقلاب اسلامی و سران آن تلاش کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، خبرنگار ما در قدس اشغالی در گزارشی در برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر افزود : انقلاب اسلامی ایران ، احترام به نظام اسلامی و قدرت حکومت اسلام را بازگرداند و منبع الهام مسلمانان سراسر جهان شد. جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب با حفظ منافع خود به ویژه پس از رهایی از دست رژیم‌های سکولار که در خدمت رژیم صهیونیستی بودند، نقش خود را در منطقه احیا کرد و از این رو جایگاه حمایتی خود را از همه مستضعفان و انقلابیون به ویژه انقلاب فلسطین و هرکسی که با اشغالگر غاصب مبارزه می کند برجسته کرد.
با وجود تلاش‌های نافرجام غرب برای تحریف انقلاب اسلامی ایران و مردم مسلمان ایران، همه این تلاش‌ها در برابر انسجام رهبری ایران و حضور مردم ایران در صحنه و حفاظت از اصول و اهداف انقلاب ، ناکام ماند.
بی تردید پیروزی انقلاب اسلامی ضربه ای به غرب و کل محور شرارت بود، از این رو، همه تلاش ها برای تحریف انقلاب اسلامی که گسترش و تشدید آن را به مهم ترین انقلاب تاریخ معاصر تبدیل کرد ، متوقف نشد.


ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 22 بهمن 1401 - 17:11:11