دیدار باقری کنی با مقامات لبنانی

شنبه 22 بهمن 1401 - 15:2:0

باقری کنی در سفر به لبنان و دیدار با مقامات لبنانی آخرین تحولات منطقه و پرونده هسته ای ایران را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، خبرنگار ما در گزارشی از بیروت در قالب برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر افزود : علی باقری معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیروت با مقامات لبنانی و در صدر آنها نبیه بری رئیس مجلس لبنان و تعدادی از نخبگان فرهنگی و فکری در مرکز مشورتی مطالعات راهبردی، دیدار کرد و آخرین تحولات منطقه و مسئله هسته ای ایران را مورد بحث و بررسی قرار داد. دکتر حمزه البشتاوی نویسنده و روزنامه نگار فلسطینی در خصوص این سفر به خبرنگار الکوثر گفت: این سفر همزمان با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران صورت می‌گیرد و تاکیدی است بر اینکه این انقلاب همچنان اصول خود را حفظ کرده است و اندیشه ها و طرح های خود را در قبال همه مسائل راهبردی که به حقوق ملت ایران و نقش این کشور در سراسر منطقه مربوط است دنبال می کند. 
در ادامه این گزارش آمده است: باقری کنی در این سفر همچنین با نمایندگان گروه‌ها و نیروهای فلسطینی در بیروت دیدار و درباره آخرین تحولات سرزمین‌های اشغالی و تاکید بر وحدت فلسطینی‌ها بحث و تبادل نظر کرد.
معاون وزیر امور خارجه سفر خود را با دیدار با عبدالله بوحبیب وزیر امور خارجه لبنان به پایان رساند و در این دیدار تاکید شد که جمهوری اسلامی در کنار لبنان و مردم این کشور خواهد بود.


ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 22 بهمن 1401 - 16:10:14