فلسطینی ها انقلاب اسلامی را حامی اصلی آرمان فلسطین می دانند

پنج شنبه 13 بهمن 1401 - 19:6:0

در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، فلسطینی ها هنوز هم می دانند که مردم ایران همیشه حامی و پشتیبان مردم آزاده و تحت ستم به ویژه مردم فلسطین هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، مازن عواده خبرنگار ما در گزارشی از رام الله در قالب برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر افزود : مقاومت فلسطین نیز روحیه جهادی را از انقلاب اسلامی ایران گرفته و محصول و پشتوانه این انقلاب است که توانسته در جبهه جهاد و مقاومت به فلسطینیان در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی که جنایات روزانه آن علیه فلسطینیان همچنان ادامه دارد یاری رساند.
در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فلسطینی ها از درخواست ایران برای تغییر مسیر اقدام برای آزادسازی قدس به طور خاص و فلسطین به طور عام قدردانی می کنند، زیرا این دعوت در تعیین سرنوشت ملت فلسطین نقش تعیین کننده ای دارد.  
مسئله فلسطین و مسجد الاقصی مسئله محوری ایران بوده و هست که اشغالگری با گام های شتابان برای یهودی سازی کامل آن با زمان مسابقه می دهد.
انقلاب اسلامی ایران نقطه عطف و تحولی کیفی به نفع آرمان فلسطین و حمایت از پایداری فلسطینیان در مقابله با اشغالگری تلقی می شود. بنابراین ، انقلاب اسلامی ، انقلابی است که تاکید می کند تا زمانی که اشغالگری وجود دارد توجه امت اسلامی باید معطوف به قدس و فلسطین باشد.


ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


پنج شنبه 13 بهمن 1401 - 17:7:2

پربازدیدها