جمهوری اسلامی ایران در معرض توطئه های زیادی قرار گرفته است

پنج شنبه 13 بهمن 1401 - 12:11:0

کارشناس و تحلیلگر لبنانی در گفتگو با شبکه الکوثر به موضوع حمله نافرجام پهپادی به یک مرکز نظامی در شهر اصفهان پرداخت و گفت جمهوری اسلامی ایران در طول 44 سال گذشته مورد توطئه های مختلف قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، دکتر عبدو اللقیس کارشناس روابط بین الملل از بیروت در گفتگو با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر در ابتدای سخنان خود با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و چهل و چهارمین سالگرد این انقلاب پربرکت، گفت : از آن زمان تاکنون انقلاب اسلامی پیروزی‌های فراوانی داشته و در عین حال دشمن شکست های زیادی متحمل شده است.
این کارشناس روابط بین الملل لبنانی افزود : دشمن امپریالیستی صهیونیستی عربی آمریکایی و این همه گروه کینه توز علیه جمهوری اسلامی یک روز بدون توطئه، بدون جنگ ناعادلانه، بدون ترور و محاصره، رهبری و ملت ایران را رها نمی کند. به اعتراف دشمن، شدیدترین محاصره و تحریمهایی بوده است که علیه یک کشور اعمال شده است و اگر بخش کوچکی از آنچه علیه این کشور بزرگ و مردم آن تحمیل شده است علیه هر کشور دیگری در جهان صورت می گرفت بی تردید سقوط می کرد. اما این جمهوری که مورد عنایت و توجه امام زمان (عج) قرار دارد و خداوند برای آن پیشوایان الهی مهیا کرده است از امام خمینی رحمه الله تا رهبر انقلاب اسلامی «امام خامنه ای» حفظه الله ، شایستگی ممتاز خود را با مردمی اصیل و فداکار که ریشه در  ایمان راسخ اسلامی دارند ثابت کرده است.
عبدو اللقیس اضافه کرد : این تجاوز فعلی نه اولین و نه آخرین بود و البته شکست های بیشتری برای این رژیم و حامیان آمریکایی و عرب آن در منطقه را شاهد خواهیم بود.
وی تصریح کرد: این پهپادها ابتدایی و بسیار کوچک است و هیچ گونه خطری برای مجموعه‌های نظامی ایجاد نمی‌کند، بنابراین عملیاتی به تمام معنا شکست خورده است و این مسئله آنها را از دریافت پاسخ شدید معاف نمی‌کند.


ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


پنج شنبه 13 بهمن 1401 - 11:15:35

پربازدیدها