ابعاد حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به اصفهان

پنج شنبه 13 بهمن 1401 - 9:44:0

شناسایی و بازداشت پیاپی جاسوسان صهیونیستی و خنثی شدن بسیاری از توطئه های دشمن ، موجب واکنش صهیونیستها و حمله ناکام به اصفهان شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، در گزارش برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر آمده است : حمله نافرجام به یکی از مجتمع‌های صنایع دفاعی در شهر اصفهان با هواپیماهای کوادکوپتر کوچکی که معمولاً کودکان برای سرگرمی از آن استفاده می‌کنند، در نتیجه حملات شدید و متوالی سرویس‌های امنیتی ایران به جاسوسان اسرائیلی، آمریکایی و انگلیسی شبکه های داخل ایران صورت گرفت.  
به خصوص دستگیری خطرناک ترین جاسوس انگلیسی در ایران ، ائتلاف آمریکایی - اسرائیلی را مجبور کرد دست به این خطر بزند و یک حرکت نمایشی از این دست انجام دهد. اگرچه این حمله نمایشی بود و با وجود سهولت استفاده از چنین پهپادهای کوچک چهار ملخ، باز هم شکست خورد چرا که یکی از آنها توسط موشک های ضدهوایی سرنگون شد و دو پهپاد دیگر منفجر شدند.
بنابراین، پس از اینکه مشخص شد این حمله تنها منجر به ایجاد خراش در سطح تأسیسات شده است، ایران حتی به  آمریکایی ها و صهیونیستها این فرصت را نداد تا پیروز ظاهر شوند.  
یکی از مهم ترین شواهد شکست این حرکت نمایشی عقیم، هیاهوی رسانه ای بود که به طور غیرمعمول روزنامه های آمریکایی و اسرائیلی به طرز مشکوکی سریع اعلام کردند که اسرائیل پشت این حمله است که آن را موفقیت آمیز توصیف کردند. حتی اوکراین با توجه به نیاز بیش از حد خود به پیروزی، با اشاره به دست داشتن خود در این عملیات تلاش کرد به کاروان مهاجمان بپیوندد. این تحولات نشان می دهد که شبکه های جاسوسی آمریکا، اسرائیل و انگلیس در داخل ایران آخرین نفسهای خود را می کشند و برای تنفس به چنین پیروزی های خیالی نیاز دارند.


ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


پنج شنبه 13 بهمن 1401 - 10:17:24