تهاجم فرهنگی علیه جوامع یکی از خطرناک ترین جنگهاست

چهار شنبه 5 بهمن 1401 - 19:44:0

نویسنده و تحلیلگر سیاسی لبنانی در گفتگو با شبکه الکوثر با اشاره به جایگاه زنان در ایران گفت: انقلاب اسلامی جایگاه زن را بالا برد و این دلیل اصلی حمله غربیها به ایران است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، دکتر علی بیضون تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو بابرنامه «صحافه الیوم» شبکه الکوثر گفت : جمهوری اسلامی ایران در بحث ارتقای جایگاه زنان مسلمان و به طور کلی زن ، از طریق این الگو تلاش های شگرفی انجام می دهد، به ویژه اینکه زنان سربازان اصلی مقاومت فرهنگی یا جنگ فرهنگی هستند.
این نویسنده و تحلیلگر سیاسی با بیان اینکه جنگ فرهنگی یکی از خطرناک ترین جنگ ها علیه جوامع و دولت هاست که ساختار اساسی را تغییر می دهد، خاطرنشان کرد: فرهنگ یکی از ارکان مهم دولت هاست و با سقوط آن دولت ها و ملت ها  به سرعت فرو می ریزند ، زیرا چنین جنگهایی بر اساس ارزش ها و بر اساس پایه های اصلی نیست.  
  وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ، زن مسلمان در ایران را از جایگاه هرزگی به جایگاه ارزشی و فرهنگی رساند ، گفت : می گویند ایران کسالت را برمی انگیزد، زیرا از آنچه اروپا از آنچه اروپا انجام داده و  زنان را به کالایی ارزان در رسانه ها و در تبلیغات تبدیل کرده است ، پیروزی نمی کند.
بیضوت تصریح کرد: ایران با برگزاری کنفرانس ها و حمایت از جایگاه زنان، نمونه بزرگی را ارائه کرده است و این دلیل اصلی حمله به ایران و اعمال فشار بر آن است زیرا ایران عنصر اصلی حفاظت از خانواده است.


 


چهار شنبه 5 بهمن 1401 - 19:43:13