ادامه واکنش ها به تروریستی خواندن سپاه؛

مقدم‌فر: تصمیم اروپایی‌ها درباره سپاه، ورود به یک دالان تاریک است

شنبه 1 بهمن 1401 - 9:31:57
مقدم‌فر: تصمیم اروپایی‌ها درباره سپاه، ورود به یک دالان تاریک است

مشاور فرمانده سپاه گفت: تصمیم اروپایی‌ها درباره سپاه، ورود به یک دالان تاریک است؛ ورود با خودشان است، امّا قاعدتاً نحوه‌ی ادامه و خروجش را از الان نمی‌توانند ببینند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرمانده کل سپاه در یادداشتی با اشاره به موضوع تلاش پارلمان اروپا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی نوشت: دوست و دشمن اذعان دارد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین و موثرترین مبارز علیه گروه‌ها و گروهک‌های تروریستی در جهان است. در واقع هر گروهک تروریستی که آمریکا ساخته و اروپا هم آن را حمایت کرده، شرّش علیه ملت‌ها و قومیت‌ها و مذاهب و آئین‌های مختلف، توسط همین سپاه پاسداران برچیده شده است.
وی افزوده است:مقابله با داعش آخرین و بزرگترین نمونه‌ی مبارزه سپاه با تروریست‌هاست؛ داعشی که آمریکا به وجود آورد و اروپا هم از آن حمایت کرد، در حال بلعیدن کل غرب آسیا بود و از شرارت‌ها و قتل‌ها و جنایت‌ها و وحوشت این گروهک، نه مسلمان ایمنی داشت و نه مسیحی و نه کلیمی؛ نه عرب امنیت داشت، نه فارس و نه کرد و نه هیچ گروه دیگری؛ امّا سپاه با آن جنگید و شرّش را تا حد زیادی کم کرد.
مشاور فرمانده کل سپاه در این یادداشت تصریح کرده است: برچسب‌زنی‌ها به سپاه، بیش از هرچیز این مسئله را نمایان می‌کند که اروپا و آمریکا با مقابله با تروریسم مشکل دارد و نه با خود تروریسم.
وی درپایان تاکید کرده است : برچسب‌زنی اروپایی‌ها علیه سپاه پاسداران چیزی از سپاه تغییر نمی‌دهد، چرا که اولاً سپاه همیشه از ناحیه حامیان تروریسم از جمله آمریکا و اروپا تحت فشار و شدیدترین تحریم‌ها بوده و ثانیاً از این پس نیز سپاه همچون گذشته مقابله با تروریسم را ادامه خواهد داد، امّا این حماقت دیگری از اروپایی‌هاست که با این اقدام، درواقع به خود برچسب «تهدید علیه مقابله با تروریسم» را می‌زنند! به بیان دیگر، اروپا رسماً اعلام می‌کند که نیروهایش همواره تهدید مستقیمی علیه سپاه خواهند بود و این در چارچوب نظامی و استراتژیک معنای مشخصی دارد؛ بدان معنا که حالا سپاه نیز نیروهای نظامی این کشورهای اروپایی را همچون داعشیان و سنتکام و دیگر گروهکهای تروریستی، تهدیدی برای ملتها و جغرافیای منطقه محسوب خواهد کرد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید


شنبه 1 بهمن 1401 - 9:31:51

دسته بندی :