گزارش برنامه مع المراسلین :

برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در یمن

شنبه 24 دی 1401 - 9:43:46

زنان یمنی در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، روز جهانی زن را جشن گرفتند.

ویژه‌-  الکوثر به همین مناسبت در صنعا، مراسمی برگزار شد و زنان یمنی بر ادامه راه دخت پیامبر (ص) که الگوی ایثار و بخشندگی بود، تاکید کردند.
زینب محمد، فعال فرهنگی دراین مراسم میلاد حضرت فاطمه زهرا  را تبریک گفت و تاکید کرد: روز ولادت بانوی  بزرگ اسلام، فاطمه الزهرا سلام الله علیها، روز جهانی زن مسلمان است.
همچنین  «عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن با صدور پیامی میلاد  با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را به امت اسلامی و تمامی خواهران مؤمن تبریک گفت.
الحوثی در این مراسم تاکید کرد : حضرت زهرا (س) الگوی زنان مؤمن است، چرا که در معنویت، اقدام، بصیرت و کمال ایمانی به مقام عالی و والا رسیده است. زن مسلمان در این دوران که دشمنان اسلام و بشریت او را هدف قرار می‌دهند، به الگوبرداری از حضرت فاطمه زهرا (س) برای دستیابی به پاسداری فکری، فرهنگی و اخلاقی بیش از هر زمان دیگری نیاز دارد.
رهبر انصارالله یمن افزود: لابی جهانی صهیونیستی با هدف قرار دادن زنان به دنبال هدف قرار دادن ساختار جامعه و از بین بردن پیوندهای جامعه انسانی و خانواده است. جنگ نرم اهریمنی زنان را هدف قرار می‌دهد تا آنها را فاسد کند و به دنبال تبدیل آنها به ابزاری برای فساد جامعه است. یهودیان بیش از هر زمان دیگری در پی گسترش فساد هستند و همه ابزارها و امکانات خود را در این زمینه به کار گرفته‌اند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 24 دی 1401 - 9:43:32