النجباء عراق به اهانت شارلی ابدو واکنش نشان داد

پنج شنبه 22 دی 1401 - 9:41:7
النجباء عراق به اهانت شارلی ابدو واکنش نشان داد

سخنگوی جنبش النجباء عراق توهین اخیر نشریه فرانسوی شارلی ابدو را محکوم و رهبر معظم انقلاب را برجسته‌ترین و بزرگترین شخصیت اسلامی روزگار کنونی توصیف کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «نصر الشَمَّری» سخنگوی رسمی جنبش مقاومت اسلامی النُجَباء ضمن اعتراض به سانسور و محدوديتی که در فضای مجازی و رسانه‌ای علیه شخصیت‌های اسلامی استکبارستیز و ضدآمریکایی جریان دارد، خاطرنشان کرد: در عین حال، همین رسانه‌ها بسترساز انواع اهانت و نفرت‌پراکنی علیه این شخصیت‌ها هستند.

الشَمَّری با محکوم کردن توهین اخیر نشریه فرانسوی شارلی ابدو به‌عنوان تازه‌ترین نمونه از رویکرد مذکور، تصریح کرد: حضرت امام خامنه‌ای (مدظله) برجسته‌ترین و بزرگترین شخصیت اسلامی روزگار ماست.

وی در این رابطه هشدار داد: در هم آمیختن اختلافات سیاسی با جنبه‌های اعتقادی و معنوی، می‌تواند کشورها و ملت‌ها را به ورطه‌هایی خطرناک بکشاند؛ بنابراین ضروری است که اهالی خرد و انصاف در ملت‌های آزاده، با تمام قدرت در برابر آن بایستند.

شایان ذکر است نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» که سابقه طولانی در توهین به مقدسات اسلامی دارد، اخیرا نیز به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مرجعیت دینی و مقدسات و ارزش‌های دینی و ملی اهانت کرد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


پنج شنبه 22 دی 1401 - 9:40:59