نقطه ضعف رژیم صهیونیستی از نگاه نماینده جهاد اسلامی

سه شنبه 20 دی 1401 - 17:9:44

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان، نقطه ضعف رژیم صهیونیستی را ناتوانی این رژیم در برابر موشک های مقاومت و برخورد نظامی، توصیف کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، احسان عطایا در برنامه شب گذشته «قضیه ساخنه» که با موضوع اوضاع سیاسی شکننده در فلسطین اشغالی پس از تشکیل کابینه تندرو بنیامین نتانیاهو روی آنتن شبکه الکوثر رفت گفت: کشمکش داخلی در فلسطین اشغالی به هر شکل در جریان است ولی سئوال این است که آیا آنها به آماده شدن برای برخورد مستقیم با مقاومت ادامه خواهند داد؟ همه احتمالات وارد است ولی آنچه به ما مربوط می شود این است که مقاومت از این فرصت برای افزایش پویایی و آمادگی خود استفاده کند و اگر جنبش مقاومت الآن بتواند دست به عملیات مهمی بزند، ورق برای نتانیاهو و حکومتش بر خواهد گشت.

نماینده جهاد اسلامی در لبنان افزود: نقطه ضعف دشمن صهیونیستی این است که نمی تواند ضربات موشک های مقاومت و برخورد نظامی را در شرایط کنونی تحمل کند. به همین علت نتانیاهو در دوره حکومت قبلی خود تلاش کرد روابطش را با طرفداران عادی سازی روابط با این رژیم تقویت کند و به این ترتیب، مقاومت را زیر فشار قرار دهد و محاصره کند و در همان حال به منافع اقتصادی و سیاسی و امنیتی نیز دست یابد.

به گفته عطایا، در کابینه رژیم صهیونیستی کسانی هستند که اوضاع رابه سمت رویارویی و جنگ پیش می برند مثل بن گویر که وارد صحن مسجد الاقصی شد. جنبش مقاومت باید از نقاط ضعف رژیم صهیونیستی بهره ببرد و این رژیم را زیر فشار بیشتری قرار دهد تا به دستاوردهای بزرگتری در سطح نظامی و اقتصادی دست یابد.

برنامه «قضیه ساخنه» هر شب ساعت 19:15 به وقت مکه (19:45 به وقت تهران) از شبکه الکوثر پخش می شود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


سه شنبه 20 دی 1401 - 17:9:22