جنگ علیه روسیه ، جنگ برنامه ریزی شده غربی و آمریکایی

یک شنبه 18 دی 1401 - 17:45:0

کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با شبکه الکوثر تاکید کرد حمایت مطلق ناتو و آمریکا از اوکراین علیه روسیه کاملا آشکار شده است. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «رضوان قاسم» تحلیلگر سیاسی و کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر درباره اهداف اوکراین از جنگ با روسیه گفت :طرح توافق مینسک برای حمایت از اوکراین و تقویت ارتش این کشور در مقابل روسیه اجرا شد و از دیرباز غرب به دنبال شرارت علیه روسیه بود و از زمان آغاز نبرد نظامی از 8 ماه پیش تاکنون ، حقایق آشکار شد و کار به جایی رسید که به صورت علنی آمریکا و غرب اذعان کردند که این جنگ و حمایت آنها از اوکراین ، به خاطر حقوق بشر یا آزادی نیست  بلکه صرفا به خاطر منافع خودشان است. 
قاسم افزود: سخنان وزیر دفاع اوکراین تایید می کند که آنها در حال اجرای طرح های غربی-آمریکایی هستند، نه برای دفاع از مردم اوکراین، بلکه به خاطر سوء نیتهای برنامه ریزی شده علیه روسیه توسط ناتو و آمریکا تحت توافقنامه مینسک بوده است و این مسئله امروز از طریق حمایت مطلق از اوکراین مشخص شده است. 
این تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه داد: ارتش اوکراین خسته و فروپاشیده است و با وجود همه حمایت ها، پول و سلاح هایی که برای آن ارسال شده است، دیگر نمی تواند پیشروی کند، سلاح هایی که قبل از ورود منهدم می شوند و برخی نیز توسط مافیای اوکراین معامله می شود. این مسئله فساد مستشاران در رژیم اوکراین را نشان می دهد که خود غربیها و آمریکا نیز با هشداری که داده بودند که سلاح به دست تروریست ها نرسد ، به فساد گسترده در رژیم اوکراین اذعان کرده اند. 


 


یک شنبه 18 دی 1401 - 14:36:50