تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش بین المللی «هندسه نظم جدید جهانی»

یک شنبه 18 دی 1401 - 7:46:1
تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش بین المللی «هندسه نظم جدید جهانی»

مهلت ارسال مقاله به همایش بین المللی «هندسه نظم ‌جدید جهانی» که از سوی دانشگاه عالی دفاع ملی و  با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی بین‌المللی برگزار می شود ، تمدید شد. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، همایش بین المللی «هندسه نظم جدید جهانی» با هدف تبیین مفاهیم نظری در شکل‌گیری نظم جدید جهانی، گفتمان‌سازی و ترویج ادبیات نظم جدید ، اردیبهشت ماه 1402 در تهران برگزار خواهد شد. 
در برگزاری این‌ همایش۵۴ سازمان و مرکز‌ ملی و ۴۲ دانشگاه و مرکز مطالعاتی بین المللی همکاری دارند و علاوه بر این ۴۲ پیش همایش داخلی و ۱۱ پیش همایش خارجی به صورت‌ وبیناری یا حضوری پیش بینی شده است. 
هشت محور اصلی برای این همایش در نظر گرفته شده است، از جمله مفاهیم، نظریه ها و رویکردهای جدید در شکل‌گیری نظم‌جدید جهانی، مولفه‌های تاثیرگذار در نظم ‌جدید جهانی، معنویت، مهدویت و موعودگرایی نظم ‌جدید جهانی، روندها و سناریوهای پیش روی نظم جدید جهانی، بازیگران اصلی و کنشگران موثر بر شکل گیری هندسه نظم ‌جدید جهانی، ساختارها و نظامات منطقه ای و بین المللی در آینده، جبهه مقاومت و ‌نظم جدید جهانی، و جمهوری اسلامی ایران و هندسه نظم ‌جدید جهانی و منطقه ای و انقلاب اسلامی هستند.
علاقمندان‌ جهت حضور در این همایش فرصت دارند چکیده مقاله را تا 30 دی و اصل مقالات را نیز تا هفت اسفندماه امسال به دبیرخانه همایش ارسال کنند و در نهایت همایش در ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ در محل دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار خواهد شد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://nwog.sndu.ac.ir مراجعه کنید. 


 


یک شنبه 18 دی 1401 - 7:45:7