بازجویی از شیخ عکرمه صبری، اقدمی تحریک آمیز از دشمن صهیونیستی

جمعه 16 دی 1401 - 12:17:0

نویسنده و تحلیلگر سیاسی در گفتگو با شبکه الکوثر به موضوع توطئه هولناک رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی پرداخت و اقدام رژیم صهیونیستی را در بازجویی از خطیب مسجدالاقصی را اقدامی تحریک آمیز دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، دکتر علی عز الدین تحلیلگر مسائل سیاسی از بیروت در گفتگو با برنامه «صحافه الیوم» شبکه الکوثر گفت: شیخ عکرمه صبری از سال هفتاد و سه در  قدس ریاست هیئت اسلامی قدس را بر عهده دارد و باید بگوییم کسی که به این اقدام تحریک آمیز دست می زند کسی است که به یهودیان یا تندروها اجازه می دهد تا به الاقصی هجوم آورند و در واقع کسی که مردم فلسطین را وادار می کند که برای دفاع از مسجد الاقصی قیام کنند ، یهودیها هستند.
عزالدین افزود: زمانی که یک یهودی وارد مسجدالاقصی می شود  با حمایت نظامی بسیار زیاد این اقدام صورت می گیرد اما در مورد گردشگر خارجی، او به تنهایی وارد می شود و هیچ کس به او تعرض نمی کند، زیرا احساس تجاوزگری در درون صهیونیستها وجود دارد و خودشان می دانند که متجاوز هستند و صاحب این سرزمین نیستند.  
وی تصریح کرد : بازجویی از شیخ عکرمه صبری ، تحقیقاتی تحریک آمیز در چارچوب اتهامات واهی علیه وی است که در چارچوب سیاست دشمن صهیونیستی در داخل برای بستن دهانها صورت می گیرد و این اقدام مقدمه ای برای آزار فیزیکی بیشتر  علیه هرکسی است که بخواهد برابر طرحهای راستگراهای تندرو به رهبری بن گویر علیه الاقصی بایستد.
این تحلیلگر لبنانی در پایان گفت: شیخ عکرمه صبری در همایشی با سران محور مقاومت شرکت کرد و گفت که  قدس باید آزاد شود و به دنبال آن صهیونیستها دستگیری و زندانی شدن وی را همانطور که در مورد حنا عطاالله اتفاق افتاد، خواستار شدند.


 


جمعه 16 دی 1401 - 9:22:57