بنی گانتس با اشاره به نخست وزیری نتانیاهو : بسیار نگرانم

شنبه 10 دی 1401 - 19:0:0
بنی گانتس با اشاره به نخست وزیری نتانیاهو : بسیار نگرانم

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی از روی کار آمدن «بنیامین نتانیاهو» گفت : نسبت به مسیری که نتانیاهو در آن قدم گذاشته هشدار می دهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، بنی گانتس با بیان اینکه نتانیاهو فردی تندرو و برای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خطرناک است، افزود که در صورت رفتار غیر مسئولانه کابینه جدید این رژیم، تنش های امنیتی ایجاد خواهد شد.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی تاکید کرد که از گفت وگوهای نتانیاهو و رئیس ستاد ارتش این رژیم مطلع است اما طرف هیچ یک از آنها نیست.
اخیرا «یائیر لاپید» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی نیز در اظهاراتی با حمله به نتانیاهو، او را «ضعیف ترین نخست وزیر» این رژیم و کابینه‌ وی را «کابینه جنون» نامید.
لاپید افزود: کابینه در وضعیت هرج و مرج و نه یک کابینه دست راستی بلکه کابینه جنون است.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی پیشتر نیز کابینه جدید این رژیم به ریاست نتانیاهو را خطرناک، افراطی و غیرمسئول ارزیابی کرده و گفته بود: «کابینه جدید، اسرائیل را به سمت نابودی خواهد برد.»
پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) روز پنجشنبه به سی و هفتمین کابینه رژیم اسرائیل و ششمین کابینه به ریاست نتانیاهو رهبر حزب راستگرای لیکود رای اعتماد داد.
یائیر لاپید نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی بامداد جمعه پیش بینی کرد که کابینه افراطی نتانیاهو نخست وزیر کنونی مدت زیادی دوام نخواهد آورد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 10 دی 1401 - 14:41:34