عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی:

عوامل فروپاشی رژیم صهیونیستی در درون آن است

یک شنبه 20 آذر 1401 - 19:33:54

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و نماینده این جنبش در ایران از وجود اختلاف و دو دستگی عمیق در نهادهای رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «ناصر ابوشریف» در برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر گفت: ارتش رژیم صهیونیستی متحمل آسیب‌های شدیدی شده است به طوری که یک استاد دانشگاه عبری علنا می‌گوید ارتش اسرائیل از فرق سر تا نوک انگشت پا، فاسد است.

ابوشریف افزود: تکیه گاه رژیم صهیونیستی، ارتش آن است و این کشمکش سیاسی برسر ارتش، تاثیری عمیق بر اوضاع رژیم صهیونیستی خواهد داشت. اکنون شاهد چند دستگی سیاسی و اجتماعی شدید در اسرائیل هستیم به طوری که صهیونیست های متعصب، لائیک ها، و متدین‌ها هرکدام به دنبال ایجاد کشوری بر مبنای تفکرات خودشان هستند. این جدال سیاسی، تاثیر شدیدی بر ارتش اسرائیل خواهد گذاشت و شماری از مقامات سابق و کنونی مثل ایهود باراک و نفتالی بنت و برخی نظریه پردازان صهیونیست به صراحت می گویند عوامل فروپاشی رژیم اسرائیل در درون آن نهفته است.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی با اشاره به شدت پیدا کردن درگیری با نظامیان صهیونیست در کرانه باختری گفت: این درگیری ها انرژی و توان زیادی از ارتش اسرائیل می گیرد و با توجه به روی کار آمدن دولت فاشیست و راستگرا و نژادپرست در اسرائیل، پیش بینی می شود این انقلاب و درگیری ها گسترش پیدا کند.

ابوشریف افزود: رژیم صهیونیستی تلاش کرد با رژیم های دیکتاتوری در منطقه روابط برقرار کند ولی نظرسنجی ها نشان می دهد این روابط فقط با رژیم هاست و بخش اعظم ملت های عربی، مدافع و حامی آرمان های فلسطین هستند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


یک شنبه 20 آذر 1401 - 19:33:20