شهادت شماری از فلسطینیها در یورش صهیونیستها به جنین

جمعه 18 آذر 1401 - 15:45:0

شهر جنین به صحنه ای برای عملیات نظامی رژیم صهیونیستی تبدیل شده است و نیروهای اشغالگر با ده ها خودروی نظامی خود شهر را محاصره کردند تا رزمندگان مقاومت را در آنجا هدف قرار دهند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، مازن عواده خبرنگار ما در رام الله در گزارشی در قالب برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر افزود : عطا شلبی، طارق الدمج و صدقی زکارنه هدف این عملیات بودند و توسط نظامیان رژیم جنایتکار فلسطینی به شهادت رسیدند.
هزاران فلسطینی و در صدر آنها ده ها فرد مسلح در مراسم تشییع  پیکر این شهدا در میان محکومیت ها و تهدید اشغالگران به پاسخ به این جنایت از طریق ادامه مقاومت ، شرکت کردند.
این عملیات نظامی شاهد رویارویی مسلحانه و خشونت آمیز با مقاومت فلسطین در این شهر بود و آثار خون شهدا همچنان گواه جنایت صهیونیست هاست.
گروه‌های فلسطینی با تاکید بر تداوم مقاومت و مبارزه مسلحانه و مقابله با تروریسم اشغالگر به سوگ شهدا پرداختند و نیروهای اشغالگر نیز از ترس عملیات مورد انتظار فلسطین، اقدامات نظامی خود را تقویت کردند.
همزمان با خشم مردم فلسطین ، اعتصاب همه جانبه و عزاداری عمومی در شمال کرانه باختری و چندین تیراندازی به طرف ایست های بازرسی نظامی در مناطق مختلف کرانه باختری که به درگیری مستقیم با اشغالگران تبدیل شد ، صورت گرفت.


 


جمعه 18 آذر 1401 - 13:37:56