مواجه شدن ایران با توطئه قدیمی با شیوه‌ای جدید

پنج شنبه 17 آذر 1401 - 12:50:54

ملت ایران امروز هم با همان برنامه ها و توطئه های آمریکا مواجه است که در دهه 1950 مواجه شده بود ولی این توطئه ها امروزه به شیوه‌های جدید و مطابق با فناوری ها و ابزارهای امروزی پیاده می شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارشی که در ابتدای برنامه «قضیه ساخنه» با موضوع «تکرار توطئه‌های قدیمی علیه ایران با شیوه‌های جدید» شب گذشته از شبکه الکوثر پخش شد آمده است: مردم ایران روز دانشجو را گرامی داشتند. در چنین روزی تعدادی از دانشجویان دانشگاه تهران چند ماه پس از کودتای آمریکایی علیه دولت دکتر مصدق در نوزدهم اوت سال 1953 (28 مرداد 1332) که تنها گناه آن تلاش برای استقلال ایران و خارج کردن آن از سلطه آمریکا به واسطه رژیم شاهنشاهی بود، در برابر توطئه آمریکا ایستادند و به شهادت رسیدند.

ایران به رغم همه توطئه های داخلی و خارجی با محوریت آمریکا و رژیم صهیونیستی و مزدورانش برای سرنگونی نظام یا دست کم تغییر دادن رفتار اسلامی آن، توانست مستحکم و ثابت قدم بماند و تفاوت ایران کنونی با ایران آن زمان این است که به لطف ملت مقاوم و انقلاب اسلامی خود اکنون کشوری قدرتمند و مستقل و مقتدر است.

اما برخورد آمریکا با ملت ایران نیز از شکل فیزیکی به تقابل سایبری و الکترونیکی تغییر کرده که هدف آن ایجاد آشوب و تحریک مردم علیه انقلاب و نظام اسلامی خودشان است. آمریکا در این خصوص از رسانه های منطقه ای بین المللی برای بزرگ نمایی موج اغتشاشات اخیر در ایران بهره برداری می کند.

آمریکا در این مسیر همچنین از گروه های تروریستی و جدایی طلب حمایت و آنها را به مدرن ترین تجهیزات نظامی برای بی ثبات کردن کشور مسلح کرد و به قوم گرایی و فرقه گرایی در کشور دامن زد. ولی راهپیمایی های میلیونی در سراسر کشور، بار دیگر مخالفت مردم ایران را با اغتشاشات و حمایت آنان را از نظام و انقلاب اسلامی و رهبری آن، نشان داد. این موضع مردم، موجب خشم و نارضایتی استکبار جهانی و عوامل منطقه ای آن شد که تلاش کردند از طریق بوق های تبلیغاتی خود این راهپیمایی ها را بایکوت خبری کنند ولی نتوانستند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


پنج شنبه 17 آذر 1401 - 12:50:18