ادامه سیاست های تحریمی غرب ضد ایران:

مدعیان دمکراسی به شبکه پرس تی وی اخطار قطع دادند

چهار شنبه 16 آذر 1401 - 13:51:32
مدعیان دمکراسی به شبکه پرس تی وی  اخطار قطع دادند

شرکت ماهواره‌ای فرانسوی یوتل‌ست امروز به شبکه خبری انگلیسی زبان ایران (پرس تی‌وی)، اخطار قطع داد.


به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، این شرکت این اخطار را چند هفته پس از اعمال تحریم های اتحادیه اروپا علیه شبکه خبری انگلیسی‌زبان پرس تی‌وی، صادر کرده است .
شبکه پرس تی وی در سالیان اخیر بارها به بهانه‌های واهی از سوی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ماهواره‌ای تحت فشار بوده است. دکتر "احمد نوروزی" معاون برون مرزی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و مدیر پرس تی وی در گفتگو با شبکه العالم اظهارداشت: غرب در گذشته نیز اقدام به متوقف کردن پخش برنامه های شبکه های ایرانی در ماهواره ها کرده بود و این اقدام مساله جدیدی نیست.

وی افزود: هجمه اروپا به شبکه پرس تی وی ایران در نتیجه تلاش های ستودنی آن در مقابل جنگ رسانه ای علیه ایران بود. تلاش برای محدود کردن پرس تی‌وی و جلوگیری از پخش صدای آن مساله جدیدی نبود و این شبکه در گذشته نیز شاهد محدودیت در پخش صدای خود، قطع پخش در برخی مناطق جهان و جلوگیری از فعالیت‌هایش در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بود.
معاون برون مرزی رسانه ملی تاکید کرد: ایران درگیر جنگ رسانه ای همه جانبه دشمنان برای گسترش دامنه اعتراضات در کشور است که پرس تی وی در زمینه مقابله با این حملات نقشی ستودنی ایفا کرده است. در جنگ رسانه ای علیه ایران تلاش شد تا اینگونه وانمود شود که جنگ داخلی در ایران جریان دارد اما پرس تی وی کذب این ادعاها را افشا کرد لذا دشمن می کوشد ندای رسانه های ایرانی به شنوندگان و بینندگان خارج از کشور نرسد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید


چهار شنبه 16 آذر 1401 - 13:51:23