اعترافات عوامل موساد در ایران

سه شنبه 15 آذر 1401 - 15:45:0

زورگیری ، همکاری با سرویس اطلاعاتی صهیونیستی (موساد) و بی ثبات کردن امنیت کشور ، از جمله اقداماتی است که متهمان به جاسوسی برای رژیم صهیونیستی در ازای دریافت پول ، انجام می دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، در گزارش برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر آمده است : یکی از متهمان گفت: ضرب و شتم، حمل مشروبات الکلی و دزدی مسلحانه انجام می دادیم اما بعد از صحبت های شاهین فهمیدم که این کارها را برای موساد و رژیم صهیونیستی انجام داده ایم.»
عوامل اصلی این تیم متشکل از اراذل و اوباش در قالب دو تیم عملیاتی وابسته به رژیم صهیونیستی به سرکردگی متهم به نام های حسین اردوخان زاده معروف به زکایا و متهم به نام میلاد اشرفی است. رابط هر دو گروه یکی از افسران موساد بود که اعضای گروه دوم او را به نام سیاوش می شناختند.
متهم حسین اردوخان زاده گفت: دوستی داشتم که در زندان یونان با او آشنا شدم. او فردی به نام سیروس را به من معرفی کرد و او با من تماس گرفت و گفت کار ما شامل همه چیز حتی کشتن مردم است، سپس از من خواست چند نفر را با هدف آدم ربایی استخدام کنم.»
میلاد اشرفی دیگر متهم این گروه گفت : فردی به نام سیاوش با من تماس گرفت و از من خواست تا یک نفر را برباییم. با دو نفر دیگر آشنا شدیم و آنها یک کیف حاوی تجهیزات دوربین و سلاح را با خود آوردند.»
در این پرونده، آنها از مامور موساد دستوراتی مبنی بر آسیب رساندن به اموال عمومی و خصوصی، گرفتن کلیپ و عکس از خانه های مورد نظر، خرید و فروش سلاح و آدم ربایی دریافت کردند.
متهم شاهین گفت : جرم من آدم ربایی است، ابتدا از ما خواستند از خانه ای در تهران عکس بگیریم، سیروس از ما خواست یک نفر در منطقه ربوده و به هر کدام از ما مبلغی  تا 15 هزار دلار می دهد.»
متهم منوچهر شهبندی نیز گفت، سیروس از ما خواست فیلمبرداری کنیم و فیلم ها را برایش بفرستیم و به من و میلاد گفت ماشین بخریم و گفت دو نفر دیگر هم به ما خواهند پیوست، بعد فهمیدیم کار بعدی ما آدم ربایی است و یک نفر با یک کیسه پر از اسلحه، وسایل ارتباطی و دوربین آمد و روز بعد از آدم ربایی دستگیر شدیم.»


 


سه شنبه 15 آذر 1401 - 13:46:25