در قضیه ساخنه بررسی شد ؛

مخالفت مردمی با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در جام جهانی قطر

سه شنبه 8 آذر 1401 - 13:11:3

جام جهانی قطر به عرصه رویارویی واقعی ملتهای عربی و اسلامی با سه گانه شوم متشکل از آمریکا  و رژیم صهیونیستی و مزدوران آنها در جهان عرب که به دنبال عادی سازی خیانتکارانه هستند ، تبدیل شده است. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، در گزارش برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر آمده است : ملتهای عربی و اسلامی به رژیمهای عادی ساز و کسانی که برای پیوستن به این کشورها برنامه ریزی می کنند و پیروان دولت اشغالگر و حامی تروریسم جهانی ، آمریکای جنایتکار ، تاکید کردند ملتهای عربی و اسلامی در یک وادی و رژیمها در وادی دیگری قرار دارند و ملتهای عربی و اسلامی همچنان به آرمان فلسطین پایبند هستند و پایبند خواهند بود و نه تنها به رسمیت شناختن موجودیت رژیم اسرائیل بلکه توافق عادی سازی با این رژیم را که بر پیکر شهدای ملت فلسطین برپا شده است ، رد می کنند. 

در ادامه این گزارش آمده است : مخالفت قاطع مردمی با دولت اشغالگر ، با همه اشکال صوت و تصویر در پوشش رسانه های عبری برای پوشش رقابتهای جام جهانی در قطر ، واضح و آشکار شده است. نماینده رسانه این رژیم با این باور به دوحه پا گذاشته بود که توافق عادی سازی با برخی کشورهای عربی به آنها اجازه می دهد که همانند اربابان جهان رفتار کنند و صهیونیستها می توانند آزادانه به هر کجا بروند ، اما آنچه در واقعیت رخ داد همه این نظریه ها و توهمات آنها را از بین برد و غرور اسرائیلی و احساس برتری آنها را درهم شکست. 

به اذعان خود صهیونیستها ، ماه عسل اسرائیلی با کشورهای منطقه همزمان با صلح سردی که دولتهای مرتجع آن را هدایت می کنند ، به پایان رسیده است و در جریان جام جهانی قطر مثل روز روشن شده است که عادی سازی مردمی با همه کشورهای عربی همچنان غیرممکن خواهد بود. 


 


سه شنبه 8 آذر 1401 - 13:6:2