برگزاری یادواره شهید شاخص بسیج رسانه در اصفهان

جمعه 4 آذر 1401 - 12:36:29
برگزاری یادواره شهید شاخص بسیج رسانه در اصفهان

یادواره ملی شهید شاخص بسیج رسانه کشور «سیدمحمدحسین نواب» و گرامیداشت 21 شهید رسانه استان اصفهان، با حضور سردار جوانی در تالار شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهید سید محمدحسین نواب و شهدای رسانه استان اصفهان اظهار داشت: انقلاب اسلامی با صراحت اعلام کرده است کنار مظلومان عالم قرار دارد و همین باعث وحشت در دل ظالمان عالم و دشمنی علیه ملت ایران شده است.
وی افزود: انقلاب اسلامی به دنبال چپاول ملت‌ها نیست بلکه دنبال بستر سازی برای رشد و کرامت انسان‌ها و زمینه سازی ظهور است و این با قدرت‌های شیطانی عالم تفاوت دارد.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: برای دشمنان سخت است که 43 سال با نظام جمهوری اسلامی دشمنی کرده اند اما انقلاب هر روز قوی‌تر شده است، به همین علت به دنبال اغتشاش و تغییر شرایط هستند.
سردار جوانی ادامه داد: بزرگترین جنگ تاریخی علیه نظام شکست خورده است و دشمنان ناکام ماندند.
وی اضافه کرد: در بوسنی و هرزگوین قلب اروپای مدعی حقوق بشر افرادی به جرم مسلمان بودن مورد ظلم و ستم و کشتار قرار گرفتند همان طور که وحشی‌ترین تروریست‌های داعش در سوریه اهل اروپا بودند.


سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان نیز در گفت و گو با خبرنگار شبکه الکوثر در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در رویداد فرهنگی امروز موضوعات بسیار خوب و موثری را سردار جوانی مطرح کردند. اگر بنده بخواهم خلاصه سخنان ایشان را تکمیل بکنم باید بگویم در اصل، غفلت از فضای مسموم مجازی که دشمن ثانیه به ثانیه در حال فعالیت و برانگیختن احساسات عده ای جوان ناآگاه است باعث این اغتشاشات و جنگ هویتی شده است. 
وی افزود: امروز دشمن با ابزار جنگ نرم توانسته است جوانان این مرز و بوم را در برابر هویت خود و کشورشان قرار دهد که این به ضرر اتحاد کشور است. 
سردار فدا در پایان اشاره کرد: امروز دشمن از خلاهای اقتصادی و فرهنگی کشور سوء استفاده می کند تا اهداف تجزیه طلبانه خود را جلو ببرد آن هم به دست جوانان خود کشور که باید هرچه سریع تر با جهاد تبیین راه دشمن را در جنگ ترکیبی جدید ببندیم. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


جمعه 4 آذر 1401 - 12:36:21