جمهوری اسلامی توطئه غرب را برای تجزیه منطقه خنثی و آنها را تحقیر کرد

جمعه 27 آبان 1401 - 19:7:0

کارشناس لبنانی در امور مسائل سیاسی در گفتگو با شبکه الکوثر تاکید کرد اغتشاشات و حملات تروریستی که در ایران شاهد هستیم به این علت است که جمهوری اسلامی توطئه غرب برای تجزیه منطقه را خنثی و آنها را تحقیر کرد و بارها طعم شکست را به آنها چشاند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، دکتر عبدو اللقیس کارشناس مسائل سیاسی و روابط بین الملل از بیروت در گفتگو با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر که به موضوع «روی آوردن دشمنان به حملات تروریستی پس از شکست اغتشاشات» در ایران اختصاص داشت ، گفت : دشمنان جمهوری اسلامی در ایران سعی کردند به عمامه ای که سیطره تروریسم انگلیس و شاه را شکست و او را سرنگون کرد اهانت کنند. عمامه ای که شوکت رژیم صهیونیستی در لبنان را شکست و پروژه صهیونیستی را زیر پا گذاشت و تروریسم داعش را که از طریق آن تروریسم بین المللی سعی در تجزیه منطقه و تقسیم آن به کشورهای قومی و فرقه ای کوچک داشت سرنگون کرد.  
عبدو اللقیس افزود : این عمامه عامل اصلی است که همه این پروژه های تروریستی را به زمین زده است، به همین دلیل امروز تلاش می کنند که این گونه القاء کنند که انقلابی علیه عمامه و بر ضد دین وجود دارد درحالی که دروغ بودن آن کاملا روشن است و مشخص شده است که افرادی را استخدام کرده اند که برای آنها نقش روحانی را بازی کنند و بعداً معلوم شد که آنها افراد اجاره ای هستند که اصلا مرد مذهب نیستند.
این کارشناس لبنانی تصریح کرد : این مسئله نشان دهنده حقیقت پاک و مقدس  حاکم بر جمهوری اسلامی است که بارها محور شیطانی را تحقیر کرده و طعم شکست را در 43 سال گذشته به آنها چشانده است. بنابراین یک هماهنگی کامل برای توهین به مقدسات در جمهوری اسلامی وجود دارد  و به حرم های مقدس ائمه اهل بیت علیهم السلام و دوستداران آنها با عملیات تروریستی مانند آنچه در شیراز رخ داد ، حمله و اهانت می کنند.


 


جمعه 27 آبان 1401 - 20:8:49