عملیات سلفیت ، محاسبات دشمن صهیونیستی را برهم زد

پنج شنبه 26 آبان 1401 - 19:11:0

عضو هیئت مدیره انجمن بین المللی کارشناسان و تحلیلگران سیاسی در گفتگو با شبکه الکوثر درباره تحولات اخیر در سرزمینهای اشغالی و عملیات سلفیت پرداخت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، دکتر مصطفی اللداوی عضو هیئت مدیره انجمن بین المللی کارشناسان و تحلیلگران سیاسی در گفتگو با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر گفت : بدون تردید عملیات سلفیت یک عملیات بی سابقه به شمار می آید که قهرمان عملیات توانست شهرک نشینان را به هلاکت برساند و شانزده دقیقه و بیشتر به نبرد خود ادامه دهد و به کشتار نظامیان صهیونیست ادامه دهد.
وی افزود : این عملیات بدون شک یک عملیات بی مانند است زیرا توانست ارتش اشغالگر را سردرگم کند، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی نتوانستند به او شلیک کنند و قهرمان فلسطینی از چاقو استفاده کرد و از خودرویی به خودروی دیگر رفت.
اللداوی تصریح کرد : این عملیات یا عملیات مقاومت فلسطین در دوره اخیر همگی به عملیاتی منحصر به فرد تبدیل شده است. مبارزان مقاومت فلسطین  اکثرا جوان هستندو عامل حمله هجده سال بیشتر نداشت و قبل از او مبارزان مقاومت کمتر از سی سال داشتند. عملیات انفرادی فلسطینی ها که دشمن صهیونیستی با آن مقابله می کند، عملیات گرگ تنهاست و برای دشمن، عملیات دردناک و وحشتناکی است.
وی اضافه کرد : فلسطینی ها در حال رقابت با یکدیگر هستند که کدام یک از ابزارهای جدید جنگی استفاده می کند و کدام یک دشمن صهیونیستی را بیشتر می کشد.


 


پنج شنبه 26 آبان 1401 - 18:44:47