در برنامه مع المراسلین مطرح شد:

واکنش ها به ترور هدفمند یکی از فرماندهان مقاومت فلسطین

دو شنبه 2 آبان 1401 - 11:55:9

گروه مبارز "عرین الاسود" در واکنش به ترور "تامر الکیلانی" از فرماندگان این گروه توسط صهیونیست‌ها، تل‌آویو را به انجام یک اقدام امنیتی تهدید کرد.

تهران- ویژه‌های الکوثر رژیم صهیونیستی دیروز «تامر الکیلانی» از مبارزان گروه فلسطینی «عرین الاسود/بیشه شیران» را ترور کرد . تامر الکیلانی از فرماندهان عرین الاسود توسط صهیونیست‌ها و هنگام عبور از کنار یک دستگاه موتورسیکلت بمب گذاری شده در کرانه باختری به شهادت رسید.
گروه مقاومت عرین الاسود با صدور بیانیه‌ای امروز را عزای عمومی اعلام و شهید الکیلانی را یکی از سرسخت‌ترین مبارزان این گروه فلسطینی توصیف کرد.
دراین حال، «محمد البرائم ابومجاهد» ، رهبر کمیته های مقاومت مردمی فلسطین  در گفتگو با خبرنگار شبکه ماهواره ای الکوثر گفت: پس از اینکه  مبارزان گروه عرین الاسود تبدیل به نماد مقاومت در کرانه باختری شدند ، دشمن صهیونیستی برای ترور آنها  ناجوانمردانه  به روش های غیرمتعارف متوسل شد.
گروه مبارزعرین الاسود که به تازگی و به دنبال تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها اعلام  موجودیت کرده ، طی روزهای گذشته با انجام عملیات های مقاومتی علیه نظامیان صهیونیست و همچنین شهرک‌نشینان تندرو ، مقامات تل آویو را به ستوه آورده است.
رژیم صهیونیستی هم اکنون  از ترس تهدیدات گروه عرین الاسود در شهر نابلس، وضعیت آماده باش حداکثری اعلام  اما مقاومت تاکید کرده است  که خون شهید الکیلانی پایمال نخواهد شد..
رژیم صهیونیستی که در چهار دهه اخیر بیشتر از ناحیه غزه احساس خطر می کرد، ولی این بار از شرق سرزمین های اشغالی (کرانه باختری) نیز نگرانی دارد، مناطقی که در دل سرزمین های اشغالی واقع شده و می تواند قلب بیمار صهیونیست ها را هدف قرار دهد.
عملیات های پی در پی عرین الاسود در یک ماهه اخیر در سرزمین های اشغالی به حدی بوده که بر نگرانی سران تل آویو افزوده و کابوس جدیدی برای اشغاگران صهیونیست بوده است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 2 آبان 1401 - 11:54:4