جنبش جهاد اسلامی : به ائتلاف با کشورهای محور مقاومت افتخار می کنیم

شنبه 16 مهر 1401 - 11:55:12

قضیه ساخنه : جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سی و پنجمین سالروز تاسیس این جنبش بر پیام خود که پیام وحدت و اتحاد ملت فلسطین با همه نیروهای مقاومت در مقابله با دشمن صهیونیستی است تاکید کرد. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، در برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر که به موضوع «جنبش جهاد اسلامی در سی و پنجمین سالروز تاسیس آن» اختصاص داشت ، گزارشی از  این مراسم و بیانیه این جنبش ارائه شد. 
جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد : ملت فلسطین با همه نیروهای مقاومت در مقابله با دشمن صهیونیستی و حمله آن به مسجدالاقصی با هدف یهودی سازی و تکمیل کنترل بر قدس و کرانه باختری اشغالی و شهرک سازی که در طول زمان متوقف نشده ، ایستاده است و تا زمانی که اشغالگری صهیونیست ها در سرزمین فلسطین باقی است، مواضع خود را ترک نخواهد کرد. 
جهاد اسلامی تاکید کرد قدس محور منازعه با رژیم صهیونیستی بوده و خواهد ماند و از سرزمین و مساجد و کلیساهای آن دفاع خواهد کرد و در این راه از جان مبارزانش هزینه می کند حتی اگر این نبرد هزار ساله ادامه یابد. 
جهاد اسلامی افزود به مردم، مقاومت شان و ائتلافش با جمهوری اسلامی ایران، حزب الله، مردم یمن، سوریه و همه کسانی که در کنار فلسطین در مقابل دشمن صهیونیستی ایستاده اند ، افتخار می کند. 
این جنبش نبرد برای وحدت میدان ها را که وارد آن شد ، ضروری و  بیانگر تسلیم نشدن خود در برابر دشمن دانست و بر اتحاد نیروهای مقاومت فلسطین و اتحاد برنامه مقاومت آن، و اتحاد مردم فلسطین در همه مناطقی که صهیونیستها حضور دارند تاکید کرد. 
جهاد اسلامی تاکید کرد: اتحاد نیروهای ملی و اسلامی تنها در سرزمین فلسطین نیست، بلکه در سراسر جهان عربی، اسلامی و بین المللی است و تحکیم وحدت فلسطین بر اساس مقاومت در برابر اشغالگری و تقویت محور مقاومت در گفتار و عمل در مقابل دشمن و تلاش هر چه بیشتر برای ایجاد اتحادی گسترده‌تر فلسطینی، عربی، اسلامی و جهانی و همه کسانی که به حق بودن آرمان فلسطین و حق ملت فلسطین در  سرزمین و آرمان شان باور دارند ، ادامه دارد. 
این جنبش درباره تلاش های مستمر اشغالگران اسرائیلی برای حذف نوار غزه از معادله مبارزه بر سر حق فلسطین از طریق محاصره این منطقه هشدار داد و افزود وظیفه خود می داند که در زمانی که مسجد الاقصی مورد هدف قرار می گیرد و یهودی سازی قدس و کرانه باختری ادامه دارد ، غزه بی طرف نماند و این همان چیزی است که اسرائیل از طریق توافق اسلو به دنبال آن بود اما جهاد اسلامی با آن مخالفت کرد و برای مقابله با آن جنگید. 

برنامه «قضیه ساخنه» با محوریت رویدادهای سیاسی، هر شب در ساعت 19:15 به وقت مکه مکرمه (19:45 به وقت تهران) از شبکه الکوثر پخش می‌شود. 


 


شنبه 16 مهر 1401 - 11:55:7