پیشنهاد شرم آور محمودعباس به مقاومت فلسطین

چهار شنبه 13 مهر 1401 - 12:53:12
پیشنهاد شرم آور محمودعباس به مقاومت فلسطین

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که خط سازشگری با رژیم صهیونیستی را ادامه می دهد، در اقدامی عجیب به گروه های مقاومت فلسطین پیشنهاد کرد در مقابل تحویل سلاح خود به این تشکیلات پول دریافت کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی مدعی شد، تشکیلات خود گردان به شماری از گروه های فلسطینی پیشنهاد کرده تا  در مقابل تسلیم سلاح‌های خود، پول آن را از این تشکیلات بگیرند، اما با مخالفت قاطع آنها مواجه شده است.
این گزارش می افزاید محمود عباس این پیشنهاد را به  گروه جدید  "عرین الاسود"  پیشنهاد داده و اعلام آمادگی کرده است  همه سلاح‌های آنها را خریداری و حتی به آنها حقوق ماهیانه هم پرداخت می کند.

پایگاه اطلاع رسانی عربی 21 هم نوشت که یک منبع فلسطینی ساکن نابلس با تایید این موضوع گفت: تشکیلات خودگردان این راه را برای خلع سلاح مبارزان فلسطینی در پیش گرفته اما رزمندگان فلسطینی به شکلی قاطع این پیشنهاد را رد کردند.
این پایگاه خبری عربی افزود: یک منبع نزدیک به نیروهای مقاومت در جنین هم این موضوع را تائید کرده و گفته که این نوع پیشنهادات تازگی نداشته است و تشکیلات خودگردان مدت هاست که چنین پیشنهاداتی را به مبارزان فلسطینی در جنین ارائه و همواره با جواب رد این مبارزان مواجه می‌شود.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید


چهار شنبه 13 مهر 1401 - 12:6:3