اغتشاشات؛ نتیجه‌ی ناامیدی استکبار از رویارویی نظامی با ایران است

پنج شنبه 7 مهر 1401 - 15:1:0

تهران- الکوثر: آمریکا و نظام استکبار جهانی با ناامید شدن از کارآیی عملیات نظامی علیه ایران، سیاست ایجاد ناآرامی و ضربه زدن به انقلاب از داخل کشور را در پیش گرفته اند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، برنامه «قضیه ساخنه» شب گذشته با موضوع «ردپای استکبار جهانی در اغتشاشات ایران» روی آنتن شبکه الکوثر رفت. در گزارشی که ابتدای این برنامه پخش شد آمده است:

استکبار جهانی در راستای جنگ نرم علیه ایران با مشارکت طرف های غربی و منطقه ای، در روزهای اخیر از عناصر مطرود و ایدئولوژی زده برای سرنگون کردن نظام اسلامی استفاده کرد ولی ملت ایران که همواره به نظام اسلامی و انقلاب خود وفادار است، همه این توطئه ها را به شکست کشاند و با حضور میلیونی در خیابان های شهرها و استان های مختلف، حرف خود را زد به طوری که به رغم تلاش دشمنان برای بایکوت کردن آن، صدای مردم ایران در همه دنیا شنیده شد.

آنچه در روزهای اخیر در ایران روی داد، اولین نبوده و آخرین هم نخواهد بود. رویارویی بین جمهوری اسلامی ایران و قدرت های سلطه گر غربی از زمان انقلاب اسلامی تاکنون همواره ادامه داشته است.

ایران از دهه 1980 تحت انواع محاصره اقتصادی و سیاسی و رسانه ای قرار دارد و هدف همه این فشارها، سرنگون کردن نظام به هر طریقی است زیرا آمریکا، نظام ایران را نافرمان و تهدیدی برای منافع آمریکا و متحدانش در جهان می داند.

از آنجا که عملیات نظامی علیه ایران در سیاست آمریکا جایی ندارد، واشنگتن و نظام سلطه و استکبار جهانی ترجیح می دهد در داخل ایران ناآرامی ایجاد کند و با ایجاد هسته های تروریستی مورد حمایت خود در داخل، انقلاب را از درون و از طریق حملات گسترده و روشمند و حساب شده و سازمان یافته، متلاشی کند. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


پنج شنبه 7 مهر 1401 - 13:36:7