در برنامه «قضیه ساخنه» مطرح شد ؛

تأثیر مسئله فلسطین بر روابط سیاسی و دلایل دشمنی ایران و رژیم صهیونیستی

سه شنبه 5 مهر 1401 - 10:31:46

محمدمهدی شریعتمدار کارشناس مسائل غرب آسیا در برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر گفت خصومت بین جمهوری اسلامی ایران و استکبار جهانی به ویژه رژیم صهیونیستی ، مسئله ای عادی است. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، محمدمهدی شریعتمدار در این برنامه «قضیه ساخنه» که به موضوع «راهپیمایی میلیونی در ایران .. تجدید پیمان با انقلاب اسلامی و رهبری» اختصاص داشت ، گفت : با توجه به اینکه ایران ، مسئله فلسطین را به عرصه بین المللی بازگرداند و برابر توطئه ها و جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین برابر توافقنامه اسلو ایستاد و موازنه قدرت را در منطقه تغییر داد ، این وضعیت دشمنی و خصومت بین جمهوری اسلامی ایران و استکبار جهانی و به ویژه رژیم صهیونیستی ، مسئله ای عادی و طبیعی است. 
شریعتمدار با اشاره به شکستهای رژیم صهیونیستی در جنگهای اخیر مانند بیرون رانده شدن آن از خاک لبنان و جنگهای سه گانه در نوار غزه و جنگ سه روزه اخیر بر ضد جنبش جهاد اسلامی ، افزود : موازنه قدرت آمریکایی و استکباری و غربی در منطقه غرب آسیا به این معناست که رژیم صهیونیستی قدرتمندترین در منطقه باشد اما این معادله تغییر کرد. 
وی تاکید کرد : رژیم صهیونیستی که زمانی رویای نیل تا فرات و حتی فراتر از آن را در سر می پروراند امروز کارش به جایی رسیده است که برای تامین امنیت داخلی خود به گدایی افتاده است به ویژه با توجه به ترس و وحشتی که از موشک های ایران و محور مقاومت و موشک های گروههای مقاومت فلسطینی و ترسی که از مهاجرت معکوس در جامعه اسرائیل وجود دارد ، بنابراین طبیعی است که هر کاری که می تواند بر ضد جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی انجام دهد. 
برنامه «قضیه ساخنه» هر شب در ساعت 19:15 به وقت مکه مکرمه (19:45 به وقت تهران) از شبکه الکوثر پخش و در ساعت 8:30 روز بعد (9 به وقت تهران) تکرار می شود.  


 


سه شنبه 5 مهر 1401 - 10:31:41