در برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر مطرح شد:

اجتماع عظیم امت رسول اللّه (ص) ؛ پایان خط آشوبگری در ایران

دو شنبه 4 مهر 1401 - 11:24:35

کارشناس برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر اجتماع عظیم امت رسول اللّه (ص) را در شهرهای مختلف ایران پایان خط آشوب و اغتشاشگری در ایران دانست.

تهران- ویژه الکوثر: دکتر محمد مهدی شریعتمدار، کارشناس مسائل غرب آسیا  دیشب در برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر تصریح کرد: در جریان اغتشاشات اخیر ایران، شاهد این واقعیت بودیم که رسانه‌های معاند کاملا سازمان‌ یافته‌ تبدیل به کارگاه آموزشی براندازی برای تجمعات اعتراضی شده بودند.
وی با اشاره به راهپیمایی خودجوش مردم ایران در محکومیت اغتشاشگری افزود: بیانیه پایانی اجتماع عظیم امت رسول اللّه (ص) در حقیقت پایان خط  آشوب و اغتشاش در خیابان‌ها بود چرا که انقلاب اسلامی یک ریشه عمیق مردمی دارد.
کارشناس برنامه «قضیه ساخنه» تاکید کرد: نیروهای انقلابی نیز از وقایع پیش آمده ناراحت هستند اما اجازه تعرض به حریم انقلاب و نظام را نمی‌دهند و این یعنی پاسخ منفی ملت ایران به اغتشاش.
محمدمهدی شریعتمدار راهپیمایی میلیونی مردم ایران را در شهرهای مختلف پیامی اطمینان بخش به کشورهای محور مقاومت دانست و افزود : علاوه بر شبکه های خبری ، تلاشهایی برای به کارگیری ابزارها و شخصیتها در سطح سازمانهای بین المللی و شخصیتهای اتحادیه اروپا برای نشان دادن این تصویر از ایران که با چنین مشکلی مواجه است وجود دارد. آنها ادعا می کنند نظام جمهوری اسلامی سرنگون خواهد شد و فرو خواهد پاشید. برای همین همه این ابزارها و این شبکه های خبری و شخصیتها برای القاء این پیام تلاش می کنند. 
وی اضافه کرد : در مقابل ، ضروری بود که جمهوری اسلامی و طرفداران جمهوری اسلامی و ملتی که از این حکومت در ایران حمایت می کنند بیایند و پیام خود را در مقابله با این حملات تبلیغاتی که از طرف جریانهای متخاصم شاهد هستیم ، بدهند. 
شریعتمدار گفت : پیام اساسی که در این تظاهرات و در روزهای گذشته و به طور مشخص در روز جمعه و روز یکشنبه مخابره شد ، پیام حمایت از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی و پیام محکومیت همه کسانی بود که برای ایجاد فتنه و آشوب تلاش می کنند و پیامی اطمینان بخش به طرفداران انقلاب اسلامی و محور مقاومت بود مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با وجود همه اتفاقاتی که رخ داده ، خوب است و کشورهای محور مقاومت مطمئن باشند که ملت ایران در کنار دولت و انقلاب خود ایستاده اند.
برنامه «قضیه ساخنه» هر روز در ساعت 19:15 به وقت مکه مکرمه (19:45 به وقت تهران) از شبکه الکوثر پخش و در ساعت 8:30 روز بعد (9 به وقت تهران) تکرار می شود. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 4 مهر 1401 - 11:24:23