دیدار اعضای مجمع جهانی اهل بیت(ع) با رهبر انقلاب اسلامی

شنبه 12 شهریور 1401 - 12:41:11
دیدار اعضای مجمع جهانی اهل بیت(ع) با رهبر انقلاب اسلامی

شرکت‌کنندگان در هفتمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت(ع) صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) دیدار کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از پایگاه حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار شرکت‌کنندگان در هفتمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت علیهم‌السلام فرمودند: مجمع جهانی اهل بیت مرکز مهم و با عظمتی است. این مرکز وابسته‌ی به اهل بیت علیهم السلام است و اهل بیت در دنیای اسلام از یک عظمت و محبوبیت بی‌نظیری برخوردارند. 
ایشان با بیان اینکه اعضای این مجمع بار سنگینی بر دوش دارند، به این جمله‌ معروف از ائمه علیهم السلام اشاره کردند و فرمودند: کونوا لنا زیناً خطاب به همه‌ ماهاست، همه بایستی مراقب باشیم، این نسبت به شما اوکد است، اهمیت کار شما ایجاب میکند که این جمله‌ی کونوا لنا زیناً در مورد این مجمع و مجموعه‌ این افراد و اشخاص و افراد خود این مجمع بیشتر مورد ملاحظه قرار بگیرد.
رهبر انقلاب با تاکید براینکه شیعه مفتخر است به اینکه درمقابل نظام سلطه ایستاده است، تصریح کردند: امروز استکباراعتراف میکند که بسیاری از خواسته‌هایشان بوسیله‌ جمهوری اسلامی متوقف مانده و تخریب شده است، این از افتخارات نظام اسلامی است.

مشروح بیانات مقام معظم رهبری متعاقبا ارسال می شود


شنبه 12 شهریور 1401 - 12:41:6