موساد خطاب به لاپید: توافق هسته‌ای امضا خواهد شد

شنبه 5 شهریور 1401 - 12:38:45
موساد خطاب به لاپید: توافق هسته‌ای امضا خواهد شد

تهران- الکوثر: رسانه‌ها در حالی توافق احتمالی هسته‌ای بین ایران و گروه ۱+۴ را نزدیک ‌ارزیابی می‌کنند که مقامات رژیم صهیونیستی درباره نحوه موضع‌گیری در قبال این موضوع اختلاف نظر دارند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز شنبه نوشت که  موساد به یائیر لاپید اعلام کرده که توافق هسته‌ای در روزها یا هفته‌های آتی امضا خواهد شد.
این رسانه صهیونیستی همچنین از آماده‌باش وزارت جنگ و سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی برای انجام اقدامات خرابکارانه علیه تاسیسات اتمی ایران، قاچاق سلاح و انجام عملیات ترور در پاسخ به احیای توافق هسته‌ای خبر داد.
در این حال، روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» در گزارشی با عنوان «انتقاد شدید رئیس موساد از توافق احتمالی ایران، لاپید را غافلگیر کرد»، نوشت: اظهارات رئیس موساد (سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) مبنی بر اینکه این توافق یک فاجعه راهبردی است با نخست‌وزیر هماهنگ نشده بود و با نقطه نظر رسمی تل آویو تفاوت داشت.

«دیوید بارنی» رئیس موساد روز پنج شنبه به خبرنگاران گفته بود که آمریکا با عجله توافقی را امضا می کند که براساس دروغ بنیان نهاده شده است.

روزنامه «تایمز اسرائیل»، اظهارات رئیس موساد را تندتر و انتقادی تر از اظهارات گذشته دیگر مسئولان تل آویو ارزیابی کرد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: رییس موساد این اظهارات را در جمع خبرنگاران بیان کرده بود، اما از آنها قول گرفته بود که اظهارات وی رسانه‌ای نشود.


شنبه 5 شهریور 1401 - 11:4:49