چالش رژیم صهیونیستی با نظام نوین جهانی

چهار شنبه 2 شهریور 1401 - 11:54:38

ویژه- الکوثر: کارشناس لبنانی معتقد است رژیم اشغالگر قدس درمواجهه با نظام نوین جهانی دچار چالش شده است .

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر «عبدو اللقیس» ، کارشناس لبنانی مسائل خاورمیانه در برنامه گفتگو محور«قضیة ساخنة»  شبکه جهانی الکوثر، موقعیت سیاسی  رژیم صهیونیستی را در مناسبات بین المللی جدید جهان  بد ارزیابی کرد و گفت: نظام نوین جهانی که در منطقه در حال شکل‌گیری است ؛ ضعف سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی را برملا کرده است.
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی موازنه قدرت را درمنطقه از دست داده است ، گفت: این رژیم نسبت به آینده خود بسیار بیمناک است.
دکتر «عبدو اللقیس» بااشاره به سفر اخیر بایدن به سرزمین های اشغالی، حضور رئیس جمهور آمریکا در منطقه را صرفا جهت دلگرمی و آرامبخشی به تل آویو توصیف کرد و گفت: 
دیدار بایدن هیچ نتیجه ای برای رژیم اسرائیل نداشت.
این کارشناس لبنانی همچنین گفت: رژیم صهیونیستی قدرت خود بر ادامه دشمنی را نیز آنگونه که قبلا به آن  تلاش کامل داشت  از دست داده است، به ویژه بعد از بحران کنونی اوکراین که خواب را برغربی ها به طور عمومی  و بر اروپایی ها به طور خاص آشفته کرده است.
وی در ادامه با بیان اینکه مقاومت لبنان برای اولین بار در تاریخ درگیری ها، میان شر ق و غرب  قرار گرفته است، تاکید کرد: تهدیدات رژیم صهیونیستی که دبیرکل حزب الله آنها را توخالی توصیف کرد، ازاین هم توخالی تراست!
 

در برنامه قضیة ساخنة که هر شب ساعت 17:45 به وقت تهران از شبکه الکوثر پخش می شود،  کارشناسان و صاحب نظران درباره مهمترین رویدادها و تحولات روز گفتگو می کنند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)

 


چهار شنبه 2 شهریور 1401 - 11:31:1