صدیقی : افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی باطل شده است

جمعه 21 مرداد 1401 - 17:18:3
صدیقی : افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی باطل شده است

تهران - الکوثر : خطیب نمازجمعه تهران گفت با تولد حزب‌الله لبنان، در جنگ 33 روزه افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی با بازوان پرتوان مقاومت باطل شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  حجت‌الاسلام «کاظم صدیقی» در خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به روند مذاکرات رفع تحریم‌های ظالمانه آمریکا ضد ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران همچنان به تعهدات خود عمل می‌کند و این طرف‌های مقابل هستند که بدعهدی  کردند و به توافقنامه بین المللی برجام پایبند نبودند.

خطیب نماز جمعه تهران ه حملات اخیر رژیم صهیونیستی به باریکه و جنایت‌های این رژیم اشغالگر ضد مردم فلسطین اشاره کرد و افزود: زمانی اسرائیل در جنگ شش روزه در برابر اعراب توانست به پیروزی برسد اما با تولد حزب‌الله لبنان، در جنگ 33 روزه افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی با بازوان پرتوان مقاومت باطل شد.
حجت‌الاسلام صدیقی تصریح کرد: در جنگ اخیر نیز با آنکه تمام نیروهای مقاومت در میدان حضور نداشتند، جهاد اسلامی در باریکه غزه با پرتاب صدها موشک و راکت، مزدوران صهیونیست را مجبور کرد که به لانه‌های خود پناه ببرند و مجبور به سازش و آتش‌بس شدند.
خطیب نماز جمعه تهران درباره پرتاب ماهواره ایرانی خیام هم گفت: ارسال این ماهواره به فضا جزو دستاوردهای جدید علمی ایران است که با هوشیاری، امیدواری، توکل، اتحاد، ولایت‌مداری و باور در مسیر پیش‌برد اهداف کشور حاصل شد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید

 

جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
از صفحات
دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید

آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


جمعه 21 مرداد 1401 - 17:16:23

پربازدیدها