خودداری تنیس بازان عراقی از رقابت با تیم رژیم صهیونیستی

جمعه 21 مرداد 1401 - 16:11:0
خودداری تنیس بازان عراقی از رقابت با تیم رژیم صهیونیستی

تهران - الکوثر : دو تنیس باز عراقی از مسابقه با تیم رژیم صهیونیستی در رومانی خودداری کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، بسیاری از ورزشکاران حامی فلسطین در کشورهای اسلامی و عربی، رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسند و حاضر به رقابت با حریفان اسرائیلی در رقابت های مختلف ورزشی نیستند.

«نصر مهدی » و «محمد المهدی» دو تنیس باز عراقی امروز جمعه از مسابقه با تیم رژیم صهیونیستی در مسابقات پاراالمپیک تنیس در رومانی خودداری کردند.

این اولین بار نیست که ورزشکاران از حضور در برابر صهیونیست ها خودداری می کنند. اوایل ماه جاری «بدر الهجری» استاد بزرگ کویتی ، در رقابت های شطرنج بین المللی اسپانیا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین حاضر نشد در برابر حریف اسرائیلی مسابقه بدهد.

در المپیک توکیو نیز برخی از ورزشکاران از رویارویی با ورزشکاران اسرائیلی خودداری کردند. تنها در رشته جودو، دو ورزشکار از کشورهای سودان و الجزایر ازرقابت با حریف  اسرائیلی انصراف دادند.

«عبدالله منیاتو» رزمی‌کار لبنانی هم بعد از اینکه قرعه او در مسابقات جهانی قهرمانی ورزش‌های رزمی بلغارستان در برابر یک بازیکن صهیونیستی درآمد از این مسابقات کنار کشید.

« ایاس الزمر» ورزشکار نوجوانان اردنی نیز در مسابقات شمشیربازی جهان در همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیل از رویارویی با نماینده این رژیم در مسابقات یاد شده انصراف داد.

ازسوی دیگر، ورزشکاران ایرانی در مسابقات بین المللی نیز برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین، محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی و اعلام به رسمیت نشاختن این رژیم اشغالگراز رویارویی با ورزشکاران صهیونیست خودداری می کنند.



آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید

 

جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
از صفحات
دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید

آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


جمعه 21 مرداد 1401 - 14:39:59

دسته بندی :