پیش ثبت نام یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر برای سفر اربعین

جمعه 21 مرداد 1401 - 14:3:30
پیش ثبت نام یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر برای سفر اربعین

تهران - الکوثر : معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت ایران گفت: بیش از ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در سامانه سماح پرای سفر اربعین بیش ثبت نام کرده اند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  حجت الاسلام «صحبت الله رحمانی» معاون امور عتبات سازمان حج و زیارت در گفت و گو با خبرگزاری کار ایران (ایلنا) درباره پیش ثبت نام زائران در سامانه سماح گفت: به دلیل استقبال مردم و ایجاد فرصت مجدد برای متقاضیان سفر اربعین حسینی، زمان پیش ثبت نام که تا روز عاشورا بود، تا پایان وقت امروز(جمعه) تمدید شد.

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه متقاضیان پیش ثبت نام خود را به ساعات آخر موکول نکنند، تاکید کرد: قطعاً زمان ثبت نام نهایی متقاضیان در روزهای آتی اعلام خواهد شد.
طبق توافق ایران و عراق، در اربعین حسینی امسال، زایران عتبات عالیات می‌توانند به صورت انفرادی یا کاروانی از مرزهای خسروی در استان کرمانشاه ، مهران در استان ایلام ، چذابه و شلمچه در استان خوزستان به شهرهای مقدس عراق مشرف شوند.
پیش بینی شده اربعین امسال پنج میلیون زایر از مرزهای رسمی ایران  به شهرهای مقدس عراق عزیمت کنند که از تعداد ۲میلیون زائر از مرزهای چذابه و شلمچه راهی عتبات عالیات شوند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید

 

جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
از صفحات
دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید

آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


جمعه 21 مرداد 1401 - 14:3:23

پربازدیدها