قاآنی خبرداد:

تدارک حزب الله برای وارد کردن آخرین ضربه به رژیم صهیونیستی

شنبه 15 مرداد 1401 - 17:25:51
تدارک حزب الله برای وارد کردن آخرین ضربه به رژیم صهیونیستی

تهران- الکوثر: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت فرزندان حزب الله در منطقه در حال برنامه‌ریزی هستند که در زمان مناسب آخرین ضربه را به رژیم صهیونیستی وارد کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی شامگاه جمعه در اجتماع بزرگ عاشورائیان مردم مازندران در آیین وادع با پیکر پاک سه شهید مازندرانی تازه تفحص شده شهدای مدافع حرم که در بوستان ولایت شهر ساری برگزار شد، افزود: مسیر با افتخار و با عزت شهدا تا نابودی کامل دشمنان نظام اسلامی ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی بدانند که ما در میدان مقاومت هیچ گاه از جانفشانی دست نخواهیم کشید و با ایستادگی در مسیر مقاومت حرکت می‌کنیم.

فرمانده نیروی قدس گفت: هیچ‌گاه خباثت‌ها و از جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه مردم ایران اسلامی و دیگر مظلومان جهان در هر نقطه جغرافیایی که باشند غافل نخواهیم شد.

سردار قاآنی با بیان اینکه این دو رژیم خیانتکار و آدمکش در برابر هر جنایتی که مرتکب می شوند پاسخ آن را در کوتاهترین زمان دریافت خواهند کرد، افزود: جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تمام جنایت‌هایی که آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی مرتکب می‌شوند، برنامه‌ریزی می‌کند و در زمان مناسب پاسخ قاطعی به این اقدامات آنها خواهد داد.

وی با بیان اینکه ضریب امنیتی در اسراییل رو به افول است و فرزندان حزب الله در حال برنامه‌ریزی هستند که در زمان مناسب آخرین ضربه را به رژیم صهیونیستی وارد کنند، اظهار داشت: فرزندان حزب الله با از بین بردن این رژیم جعلی آرزوی دیرینه امام خمینی (ره) که همان محو اسراییل از روی نقشه و کره زمین است را محقق می‌کنند.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه نظام اسلامی همواره پشتیبان و حامی حزب الله لبنان بوده است، گفت که جمهوری اسلامی ایران هر چه در توان دارد از نیروهای حزب‌الله حمایت می‌کند هر چند که فرزندان حزب الله با توجه به ظرفیت‌های موجود به پیشرفت‌های خوبی دست یافته‌اند که تمام نیازمندی‌های خود را در داخل تامین می‌کنند.

سردار سرتیپ پاسدار قاآنی تصریح کرد: رژیم اسراییل نمی‌تواند در برابر آزادی‌خواهانی که پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) و شهدا هستند مقابله کند و فاتح این نبرد سخت نیز بدون شک فرزندان اسلام هستند.

وی با بیان اینکه مردانی که در مقابل آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیست ایستادگی می‌کنند از مکتب امام حسین (ع) درس و الهام گرفتنه اند، افزود: نیروهای حزب الله در حالی دهها موشک را از سرزمین خود به سمت رژیم صهیونیستی شلیک می‌کنند که پرورش یافتگان در مکتب امام و شهدای نظام اسلامی هستند و در یک جنگ 12 روزه بیش از سه هزار موشک را به سمت اسراییل شلیک کردند که تمام این موشک‌ها نیز در همین سرزمین ساخته شده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


شنبه 15 مرداد 1401 - 13:59:46