خطیب جمعه تهران: مسئولان نظام، اقتصاد کشور را به جریان مذاکرات گره نزده‌ اند

جمعه 14 مرداد 1401 - 17:29:0
خطیب جمعه تهران: مسئولان نظام، اقتصاد کشور را به جریان مذاکرات گره نزده‌ اند

تهران - الکوثر : خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: مسئولان نظام اقتصاد کشور را به جریان مذاکرات گره نزده‌اند و راه خنثی‌سازی تحریم‌ها را دنبال می‌ کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  حجت‌ الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری خطیب نماز جمعه تهران در خطبه‌های نماز عبادی  سیاسی جمعه این هفته تهران در مورد مذاکرات هسته‌ای  گفت:‌  مسئولان نظام اقتصادی کشور را به جریان مذاکرات گره نزده‌ اند و راه خنثی‌سازی تحریم‌ها را دنبال می‌کنند نظام تصمیم گرفته که پای مساله خنثی‌سازی تحریم‌ها بایستد و قانون اقدام راهبردی را هم با قوت  اجرا می‌ کنند.

به گزارش  ایرنا،   حاج‌علی اکبری افزود: اخیر خبرهای شوق‌انگیزی را در مورد فعال سازی چرخه غنی‌سازی شنیدیم  که مسئولان با قوت این مسیر را ادامه می‌دهند و از حقوق ملت  دفاع می‌کنند.

خطیب نماز جمعه تهران همچنین گفت : در محور مذاکره برای رفع تحریم‌ها تیم مذاکره کننده ایرانی  مقاوم و سربلند از منافع کشور قاطعانه و هوشیارانه در این عرصه هم پاسداری خواهند کرد.

حاج‌علی اکبری خاطرنشان کرد :  هم به دشمنانمان و به آمریکای جهانخوار و به طرف‌های مذاکره می گوییم که ایران را امتحان نکنید اگر نیاز به مذاکره دارید که دارید، با شرایط این ملت مظلوم و  مقتدر کنار بیایید و دست از زیاده‌ خواهی‌هایتان بردارید.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید

 

جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
از صفحات
دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید

آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 

 


جمعه 14 مرداد 1401 - 16:2:6

پربازدیدها