هشدار سرلشکر سلامی به صهیونیست‌ها : یک عملیات بیت‌المقدس کافی است

جمعه 14 مرداد 1401 - 13:15:26
هشدار سرلشکر سلامی به صهیونیست‌ها : یک عملیات بیت‌المقدس کافی است

تهران - الکوثر : فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه صهیونیست‌ها می‌فهمند «خیبریون» چه کسانی هستند، تصریح کرد، اگر رژیم صهیونسیتی اشتباه کند، یک عملیات بیت‌المقدس کافی است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکر پنج شهید مدافع حرم تازه تفحص شده خان‌طومان سوریه در تهران گفت، حزب الله قهرمان امروز یک قدرت عظیم، آماده و با انگیزه است و اگر رژیم صهیونیستی در محاسبات خود اشتباه کند، یک عملیات بیت المقدس کافی است.

سرلشکر سلامی با اشاره به پیروزی های محور مقاومت در برابر دشمنان افزود، در لبنان بیش از ۱۰۰ هزار موشک آماده شلیک است تا جهنمی را برای صهیونیست ها درست کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکا ۵۰ درصد بودجه نظامی جهان را دارد گفت، آمریکایی ها امروز جایی در جهان اسلام برای حضور مستقیم ندارند و جز در گوشه‌ای در شرق فرات و در محدود کوچکی از دو سه پادگان در عراق، چیزی از آنها باقی نمانده است.

سرلشکر سلامی تاکید کرد، استخوان قدرت های به ظاهر بزرگ توسط مسلمانان شکسته شده است.

عملیات بیت‌المقدس یکی از مهمترین و بزرگترین عملیات‌های نیروهای مسلح ایران بود که در زمان حمله رژیم بعث عراق به ایران انجام  و 5038 کیلومتر مربع از اراضی اشغال شده ایران از جمله شهرهای خرمشهر و هویزه و نیز پادگان حمید و جاده اهواز – خرمشهر از چنگ رژیم بعث عراق آزاد شد.  


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید

 

جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
از صفحات
دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 

 


جمعه 14 مرداد 1401 - 13:15:18