پایبندی کویتی ها به تحریم کالاها و تولیدات رژیم صهیونیستی

دو شنبه 10 مرداد 1401 - 13:1:27
 پایبندی کویتی ها به تحریم کالاها و تولیدات رژیم صهیونیستی

تهران- الکوثر: کویت در نود و پنجمین نشست مسئولان ارتباط دفاتر منطقه‌ای تحریم اقتصادی رژیم صهیونیستی در شهر قاهره، بر پایبندی خود به تحریم کالاها و تولیدات رژیم صهیونیستی و شرکت‌هایی که با این رژیم همکاری دارند، تأکید کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «مشاری الجارالله» نماینده کویت در نود و پنجمین نشست افسران ارتباط دفاتر منطقه‌ای تحریم رژیم صهیونیستی که عصر دیروز یکشنبه در قاهره برگزار شده بود، اعلام کرد که «هر کالایی که مشکوک به اسرائیلی بودن یا متعلق به شرکت های تحریم‌شده باشد، باید اقدامات لازم را انجام داده و طبق بخشنامه رئیس اداره کل گمرک و توصیه دفاتر منطقه‌ای تحریم اسرائیل، ضبط و مصادره شود».

وی با بیان اینکه قوانین تحریم، ابزار فشاری بر رژیم صهیونیستی است، بر «اهمیت ادامه اجرای تصمیمات صادره توسط دفاتر منطقه‌ای تحریم رژیم صهیونیستی» تأکید کرد.

الجارالله گفت که «در این کنفرانس بر سر تعدادی از موضوعات از جمله تحریم برخی شرکت‌هایی که قوانین و شرایط تحریم کالای اسرائیلی در مورد آنها اعمال می‌شود، بحث شد».

وی توضیح داد: یک شرکت وجود دارد که کامیون‌ها و مواد لازم را برای ارتش اسرائیل تامین می‌کند، اما هیچ سند و مدرک قطعی در این مورد وجود ندارد».

مجلس نمایندگان کویت قانون ضد عادی سازی روابط را در سال ۱۹۶۴ تصویب کرد و اعلامیه امیر کویت در سال ۱۹۶۷ مبنی بر اینکه کویت در حال جنگ با اشغالگران رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی است، همچنان پابرجاست و هرگونه حمایت از این رژیم خیانت محسوب می‌شود.

نود و پنجمین نشست افسران ارتباط دفاتر منطقه‌ای تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی دیروز یکشنبه در مقر اتحادیه عرب در شهر قاهره پایتخت مصر آغاز به کار کرد.

این نشست در سایه درخواست ها برای تداوم اقدام دفاتر عربیِ تحریم رژیم اسرائیل در اجرای مصوبات و توصیه های صادر شده درخصوص اهمیت تحریم اقتصادی این رژیم برگزار شد.

«سعید ابوعلی» معاون دبیرکل اتحادیه عرب در این نشست گفت که این نشست تاکیدی بر نقش مهم تحریم عربیِ اسرائیل در راستای پایبندی به موضع جهان عرب است که اراده ملت های عرب در دفاع از حقوق فلسطین و بازپس گیری آن مطابق قوانین بین المللی را منعکس می کند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)


دو شنبه 10 مرداد 1401 - 12:38:35

دسته بندی :