سرلشکر صفوی : قدرت نرم انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی را احاطه کرده است

یک شنبه 9 مرداد 1401 - 19:22:0
سرلشکر صفوی : قدرت نرم انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی را احاطه کرده است

تهران - الکوثر : دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تاکید کرد : قدرت نرم انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی را احاطه کرده است و برخی از مقامات رژیم صهیونیستی نیز موضوع بهم ریختگی و افول این رژیم از درون را مطرح کرده‌اند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سرلشکر یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در جمع فرماندهان و پاسداران سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم با بیان اینکه برخی از مقامات رژیم صهیونیستی موضوع بهم ریختگی و افول این رژیم از درون را مطرح کرده‌اند گفت : آمریکا در  30 سال گذشته به دنبال شکل‌گیری قدرت هژمون تک قطبی در جهان بود اما با شکست مواجه شد.

"رحیم صفوی "  افزود: دلایل شکست آمریکا و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی " ناتو  " را در فرار از افغانستان و خروج از عراق و سوریه که به زودی اتفاق خواهد افتاد می توان مشاهده کرد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا همچنین  گفت: قدرت سیاسی، اقتصادی و تاثیرگذاری آمریکا در مسائل جهانی کاهش یافته است. 

صفوی با تاکید بر اینکه فرایند قدرت از غرب به سمت شرق جهان به آرامی درحال حرکت است ومبنای آن اقتصاد و فرهنگ و تکنولوژی های جدید است، گفت: توسعه روابط همه جانبه ایران با روسیه، چین و هند می تواند در قالب سازمان همکاری شانگهای یک قدرت آسیایی یا اوراسیایی را شکل بدهد و چشم انداز جدیدی از شکل گیری چند قطبی سازی جهان را عملا به وجود آورد.

بسیاری از مقامات رژیم صهیونیستی، با اعتراف به شرایط بحرانی این رژیم سقوط و فروپاشی  آن را پیش بینی کرده اند. 


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید


یک شنبه 9 مرداد 1401 - 16:54:37