حمله هکرها به دانشگاه رژیم صهیونیستی

یک شنبه 9 مرداد 1401 - 18:48:0
حمله هکرها به دانشگاه رژیم صهیونیستی

تهران - الکوثر : اطلاعات شخصی دانشجویان دانشکده «ساپیر» رژیم صهیونیستی مورد حمله سایبری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، حملات سایبری به گزینه ای قدرتمند و کم هزینه برای جنگ تبدیل شده اند و حملات سایبری گروههای مختلف به زیرساخت های رژیم صهیونیستی و دسترسی به اطلاعات حیاتی و انتشار آنها، به فرو ریختن عظمت توخالی سایبری این رژیم منجر شده است.

روزنامه صهیونیستی "عاروتص شوع" روز یک شنبه در گزارشی نوشت ، مسئولان دانشگاه اعلام کردند، شب گذشته (شنبه ) برخی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشکده ساپیر در نزدیکی «سدیروت» رژیم صهیونیستی یک پیام متنی دریافت کردند مبنی بر اینکه حساب کاربری آن‌ها هک شده است.

مسولان دانشکده ساپیرافزودند، تمایل داریم شفاف‌سازی کرده و به شما اطمینان دهیم که هک شبکه دانشکده تحت مدیریت اداره محاسبات کالج است و یک تیم مشاوره حرفه‌ای ما برای رویارویی با این مشکل مستقر کرده‌ایم.

مسئولان دانشکده ساپیرگفتند، تا به‌ حال هیچ ردی از هک سامانه‌های اطلاعات حساس یا حساب‌های شخصی پیدا نشده است و پایگاه داده‌ها در دانشکده مطابق با دستورالعمل‌های اصول حفاظت از حریم شخصی است.

این اولین بار نیست که سامانه‌های اینترنتی و آنلاین رژیم صهیونیستی به دلیل ضعف امنیتی مورد حملات سایبری قرار می گیرند و پیش از این نیز خبرهایی از حملات هکرها به سامانه‌های حساس رژیم صهیونیستی منتشر شده بود.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید


یک شنبه 9 مرداد 1401 - 16:26:8