تاکید سرلشکر باقری بر توان ارتش برای مواجهه با جنگ ترکیبی دشمن

پنج شنبه 23 تیر 1401 - 19:20:0
تاکید سرلشکر باقری بر توان ارتش برای مواجهه با جنگ ترکیبی دشمن

تهران - الکوثر : رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد : ارتش قطعا توان و کارآمدی برای مواجهه با جنگ ترکیبی دشمن را دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، باوجود تحریم های کاخ سفید و متحدان اروپایی واشنگتن در زمینه تولید سلاح های جدید پیشرفت های چشمگیری داشته اند. 

ارتش جمهوری اسلامی ایران، در عرصه های هوایی، زمینی و دریایی در منطقه سرآمد بوده است و  همچنین به خوبی امنیت مرزهای کشور را تامین کرده است. 

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز ( پنجشنبه)  در  دومین نشست تربیتی فرماندهان مراکز آموزشی ارتش  با بیان  اینکه ابتکار و خلاقیت و تلاش جهادی  نیروی مسلحی را ساخت که توانست بر متجاوز غلبه کند، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران قطعا توان و کارآمدی برای مواجهه و حضور موفق در تمامی  صحنه ها را دارد. 

سرلشکر باقری افزود: از معدود نیروهای مسلحی هستیم که همزمان با تهدید سخت نظامی و تهدید نیمه سخت امنیتی مواجه هستیم،  باید برای چنین جنگی آماده باشیم  بازدارندگی را دائماً به روز کنیم مراقبت کنیم و پایدار نگه داریم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین گفت :  نیروی زمینی ارتش در مرزهای افغانستان، نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق و شمال غرب و فرماندهی انتظامی در برخی صحنه ها با تهدیدات امنیتی مسلحانه و غیر مسلحانه مواجه هستند.

سرلشکر باقری  خاطرنشان کرد : نیروهای مسلح باید برای مقابله با اینگونه تهدیدات هم آماده باشند، چون دشمن روی این سرمایه گذاری کرده است.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید


پنج شنبه 23 تیر 1401 - 18:46:1