سرلشکر رحیم صفوی : هدف اساسی و غیرقابل تغییر نظام، حفظ امنیت و منافع ملی است

سه شنبه 31 خرداد 1401 - 19:22:0
سرلشکر رحیم صفوی : هدف اساسی و غیرقابل تغییر نظام، حفظ امنیت و منافع ملی است

تهران - الکوثر : سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی مشاور فرمانده کل قوا، هدف اساسی و غیرقابل تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ امنیت و منافع ملی دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، مشاور فرمانده کل قوا و نخستین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران، در آیین گرامیداشت سی‌امین سالگرد صدور فرمان تأسیس قرارگاه ثارالله تهران از سوی فرمانده کل قوا حضرت  آیت ‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی  و تجلیل از خانواده‌های شهدای این قرارگاه گفت: هدف اساسی و غیر قابل تغییر هر نظام حفظ امنیت و منافع ملی و ارزش‌هاست که در معرض توطئه‌ها و کینه‌توزی‌های دشمنان قرار دارد.

قرارگاه ثارالله یکی از قرارگاه‌های سپاه پاسداران در تهران است، که وظیفه آن، مدیریت امنیت پایتخت و دیگر شهرهای استان تهران  است. 

سردار رحیم صفوی از قرارگاه ثارالله تهران به‌عنوان یکی ازمهم‌ترین قرارگاه‌های سپاه نام برد و گفت: رسالت مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پاسداری از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که اولین و مهم‌ترین مأموریت آن حفظ و صیانت از مردم، جامعه، سرزمین و مرکزیت نظام است و قرارگاه ثارالله باید امنیت پایدار مردمی را در استان تهران برقرار کند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 31 خرداد 1401 - 19:15:48