سرلشکر رحیم صفوی : استراتژی قدرت هژمونی آمریکا شکست خورده است

پنج شنبه 26 خرداد 1401 - 12:40:33
سرلشکر رحیم صفوی : استراتژی قدرت هژمونی آمریکا شکست خورده است

تهران - الکوثر : دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوای ایران گفت: استراتژی قدرت هژمونی آمریکا شکست خورده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی رحیم صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوای ایران روز پنجشنبه در دومین اجلاس سنگرسازان بی سنگر در اراک، مرکز استان مرکزی ایران، افزود: استراتژی قدرت هژمونی آمریکا با شکست مواجه شده و جهان به سمت چند قطبی شدن قدرت در حال حرکت است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوای ایران در ادامه برگزاری اجلاس  سنگرسازان را یادآور تصمیم و ابتکار حضرت امام خمینی(ره) برای رسیدگی به مناطق محروم و حماسه جهادگران برای کاشتن بذر امید و عدالت با مدیریت جهادی در دل محروم‌ترین و مستضعف‌ترین اقشار جامعه یعنی روستائیان دانست.
سرلشکر رحیم صفوی افزود: نیروهای جهاد سازندگی با تلفیق ایمان و عمل و با مدیریت جهادی، فرهنگ اسلامی و انقلابی و با ثبات قدم، صبر، مدیریت انعطاف پذیر و کاربردی در قالب ستادهای پشتیبانی و مهندسی، خدمات بزرگی را برای پیروزی جنگ تحمیلی عراق ضد ایران انجام دادند.
رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس همچنین با تشریح مؤلفه‌های مدیریت جهادی گفت: مدیریت جهادی مرکب از مؤلفه های عشق، ایمان ، عقلانیت، ولایتمداری، عزم و اراده در رسیدن به اهداف و خدمت به مردم و توانایی مدیریتی غلبه بر چالش ها و موانع و عبور از آنها، است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 26 خرداد 1401 - 12:40:2