وخامت حال دو اسیر فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی

دو شنبه 23 خرداد 1401 - 9:20:0
وخامت حال دو اسیر فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی

تهران - الکوثر : هماهنگ کننده کمیته اسیران در جریان‌های ملی و اسلامی فلسطینی درباره وخامت حال دو اسیر فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی هشدار داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، خلیل عواوده پس از 102 روز اعتصاب غذا و رائد ریان پس از 67 روز اعتصاب غذا در زندان های رژیم صهیونیستی اوضاع جسمانی وخیمی دارند.

زکی دبابش هماهنگ کننده کمیته اسیران در جریان‌های ملی و اسلامی فلسطینی، رژیم صهیونیستی را مسئول جان و سلامت این دو اسیر فلسطینی دانست.

دبابش افزود که پیام‌های زیادی برای طرف‌های مختلف بین‌المللی ارسال کرده و آن‌ها را در جریان وضعیت این دو اسیر قرار داده و خواستار حمایت از آن‌ها شده است.

هماهنگ کننده کمیته اسیران در جریان‌های ملی و اسلامی فلسطینی همچنین از آغاز تحرکات و اقدامات جنبش ملی اسیر در هفته‌های آینده خبر داد و گفت، قرار است اسیران فلسطینی به صورت جمعی اعتصاب‌ غذا کنند.

اسیران فلسطینی در سال‌های اخیر بار‌ها در زندان‌های رژیم صهیونستی اعتصاب غذا کرده اند؛ در سال 2019، بیش از 400 زندانی فلسطینی در اعتراض به شرایط بازداشت خود به مدت 9 روز از خوردن غذا امتناع کردند.

هم اکنون بیش از  چهار هزار و 800 فلسطینی در زندان ‌های رژیم صهیونیستی اسیر هستند که در میان آنها 170 کودک و 39 زن و دهها سالخورده دیده می‌شود.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 22 خرداد 1401 - 21:55:51

دسته بندی :