رونمایی از ماهواره اروم ست با حضور رییس جمهور در ارومیه

جمعه 30 اردیبهشت 1401 - 13:10:0
رونمایی از ماهواره اروم ست با حضور رییس جمهور در ارومیه

تهران - الکوثر : رییس جمهور و هیات دولت،در بیست و یکمین سفراستانی ، به آذربایجان غربی سفر کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز(جمعه) وارد فرودگاه بین‌المللی شهید باکری ارومیه  شد و در بدو ورود از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولین محلی مورد استقبال قرار گرفت.تعدادی از وزرا و معاونان رئیس جمهور در این سفر آقای رئیسی را همراهی می کنند. 

رئیس جمهور در بدو ورود به ارومیه از دستاوردهای هوافضا در آذربایجان غربی شامل هواپیماهای سبک و نیمه سبک ساخته شده در مراکز رشد سپاه همچنین پهباد و ماهواره‌های ساخته نوآوران ارومیه‌ای بازدید کرد.

سید ابراهیم رئیسی در این بازدید که در فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه انجام شد از ماهواره اروم ست که در ارومیه ساخته شده نیز بازدید کرد.

وزرا و معاونان رئیس جمهور به عنوان نمایندگان تام الاختیار حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در نوزده شهرستان آذربایجان غربی برای دیدار های مردمی و بررسی مسائل و مشکلات طرح های مختلف حاضر خواهند شد.در پایان سفر نیز این نمایندگان تام الاختیار در جلسه شورای اداری استان گزارش لازم را به ریاست جمهوری خواهند داد.استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه این سفر   گام بلندی برای توسعه استان به شمار می‌رود گفت: این سفر برکات زیادی در حوزه راه، آب، آموزش، بهداشت و حوزه‌های مرتبط با آنها دارد.

محمدصادق معتمدیان افزود: همه موارد، مسایل، مشکلات، توانمندی‌ها، پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان طی ماه‌ها و هفته‌های اخیر احصا و در اختیار گروه‌های کارشناسی قرار گرفته و مصوباتی نیز در کارگروه‌های مربوط به دولت داشته است.وی با اشاره به برگزاری جلسه نهایی جمع بندی سفر با حضور وزرا و به ریاست معاون اول رییس جمهور در روز گذشته اضافه کرد: برنامه عمرانی اقتصادی استان نهایی شده و جمع بندی لازم در مورد آن صورت گرفته است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 30 اردیبهشت 1401 - 12:23:50