در سفرفرمانده کل سپاه به گلستان مطرح شد :

سپاه محصول ۴۳ سال تجربه جهاد در میدان‌های سخت است

چهار شنبه 28 اردیبهشت 1401 - 17:55:21
سپاه محصول ۴۳ سال تجربه جهاد در میدان‌های سخت است

تهران- الکوثر: فرمانده کل سپاه گفت:پاسداران کسانی هستند که هرگاه آرایش قدرتمند جبهه دشمن را می‌بینید نه تنها هراسی به دل راه نمی‌دهید بلکه قلب‌های شما مطمئن است و بر ایمان شما افزوده می‌شود؛ ما محصول ۴۳ سال تجربه جهاد در میدان‌های سخت، در تنگناها، کمبودها و نابرابری‌ها هستیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سردار سر لشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در سفر به گلستان گفت: در این سفر پیشرفت زیر ساختهای دفاعی و آمادگی واحد های رزمی و طرح های محرومیت زدایی و سازندگی و کمک و امداد به مردم استان توسط همکاران سپاه و بسیج را ارزیابی می کنیم.
سرلشکر سلامی با اشاره به پیشرفت زیر ساختهای اساسی کشور گفت: قرار گاه سازندگی حضرت خاتم الانبیاء(ص) حدود ۴۰۰ طرح بزرگ ملی فعال دارد و چرخ هیچ طرحی متوقف نیست و تلاش می کنیم که علاوه بر اینکه از نظر آمادگی دفاعی در سطح کشور نیرو های ما رشد شتابدار خود را انجام می دهند و با تغییرات فن آوری دائم در حال رشد هستند به موازات آن موضوع امداد به مردم و خدمت رسانی به مردم را هرگز از دستور کار خود خارج نمی کنیم زیرا اولویت ما قرار دارد .
سردار سلامی افزود: در سطح کشور با مشارکت و همکاری سپاه و بسیج و همراهی با دولت در طرح های مربوط به محرومیت زدایی از جمله آبرسانی به روستا های فاقد آب برنامه های مفصلی داریم و تقریبا ده هزار روستا را با وزارت نیرو برنامه ریزی کردیم که آبرسانی کنیم.
وی گفت: در طرح های مربوط به ساخت و ساز خانه های روستایی مشارکت بسیار وسیعی داریم و هم در مناطق روستایی و هم در مناطق حاشیه شهر ها برای کمک به مردمی که بضاعت ساخت خانه ندارند مشارکت بسیار گسترده داریم و هم سپاه های استان ها و هم قرار گاه سازندگی حضرت خاتم الانبیاء (ص) در گستره ملی در این مسئله مشارکت دارند.
سردار سلامی افزود: در زمینه طرح های مربوط به راه های روستایی در روستاهای دارای جاده های سخت گذر برای تردد آسان روستائیان کار های بزرگی در دست انجام داریم.
وی با اشاره به هدف گذاری برای کمک های مومنانه و کمک های معیشتی به مردم گفت: تا امروز هفت مرحله کمک های معیشتی بین یک میلیون و پانصد هزارخانواده از سوی سپاه و بسیج کل کشور انجام شده و با شرایط فعلی مربوط به عادلانه سازی یارانه ها تلاش می کنیم فشار اولیه طرح به مردم محروم را با کمک های سپاه و بسیج و سایر نهادهای حمایتی از جمله ستاد اجرایی فرمان امام ،بنیاد مستضعفان ، کمیته امداد امام خمینی ، آستان قدس و خیران کاهش دهیم .
سردار سلامی افزود: ما خود را مدیون مردم می دانیم و از مردم صمیمانه تشکر می کنیم که در مقابل هجمه های رسانه های دشمن ایستاده اند و به خصوص در این شرایط مردم کاملا هوشیارانه و آگاهانه شکیبایی می کنند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
 


چهار شنبه 28 اردیبهشت 1401 - 14:28:47