عباس موزون ، مجری زندگی پس از زندگی مهمان الکوثر بود

چهار شنبه 21 اردیبهشت 1401 - 20:0:0
عباس موزون ، مجری زندگی پس از زندگی مهمان الکوثر بود

تهران- الکوثر: طراح، سازنده و مجری برنامه پربیننده زندگی پس از زندگی امروز در شبکه الکوثر حضور یافت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دوبله و پخش برنامه «زندگی پس از زندگی» با عنوان «حیاة بعد الحیاة» درماه مبارک رمضان امسال نیز مورد توجه و استقبال مخاطبان عرب زبان کشورهای مختلف قرار گرفت، به این بهانه، شبکه الکوثر از طراح، سازنده و مجری این برنامه دعوت کرد از شبکه بازدید کند.

عباس موزون در خصوص پخش برنامه «زندگی پس از زندگی» با زبان عربی از شبکه جهانی الکوثر تشکر کرد و گفت: میزان  پیام های ارسالی از کشورهای عربی به صفحات مجازی او آنقدر زیاد بوده که او به فکر تولید سری جدید این برنامه برای  تجربه گران خارجی و به خصوص عرب زبان در سال آینده افتاده است.

مهدی نژادصداقت، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شبکه الکوثر نیز دراین راستا پیشنهاد داد باتوجه به طیف مخاطبان شبکه جهانی الکوثر و تجربه ی سال گذشته ما، این شبکه آمادگی دارد در تولید این برنامه به دو زبان فارسی و عربی مشارکت داشته باشد.
موزون از این پیشنهاد استقبال کرد و قرار شد برای آغاز همکاری در صفحات مجازی و سایت الکوثر به زبان عربی همکاری تنگاتنگی صورت گیرد.

این جلسه با چند جمله به زبان عربی با اجرای مجری زندگی پس از زندگی در شبکه به پایان رسید و مقرر شد تا پس از هماهنگی لازم کار بصورت جدی کلید بخورد.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
 


چهار شنبه 21 اردیبهشت 1401 - 18:49:16