سردار سلامی : قدرت دشمن شکننده است و به زودی فرو می‌ریزد

یک شنبه 18 اردیبهشت 1401 - 19:20:0
سردار سلامی : قدرت دشمن شکننده است و به زودی فرو می‌ریزد

تهران - الکوثر : فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی تاکید کرد : دشمنان انقلاب،‌ شکننده هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه  امروز ( یکشنبه )  در مراسم تجلیل و تکریم استادان و مربیان سپاه گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی و امامین انقلاب، هیمنه دشمن را در قلوب مومنین شکستند و امروز دشمنان  باوجود  برخی برتری در حوزه فیزیک قدرت، در «حقیقت قدرت»، شکننده هستند و به زودی فرو می ریزند.

فرمانده کل سپاه افزود : ابعاد جنگ تغییر کرده و تکیه بر قاعده های ثابت، محکوم به شکست است.

سردار سلامی، فلسفه آموزش در سپاه را تربیت پاسدارانی با قلب های مستحکم و  آرمان های بزرگ عنوان کرد و گفت: استکبار جهانی و دشمنان جامعه بشری در تلاشند تا ذهن جوانان از داده‌ها و اطلاعات آنان تغذیه شود و از این طریق بر جوامع، تسلط فکری پیدا کنند.

فرمانده  کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با بیان اینکه تقابل دشمنان با انقلاب اسلامی، تمامی ابعاد و عرصه ها از نظامی و امنیتی تا سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و عملیات روانی را شامل می‌شود، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی به پاسداران و نیروهای مسلحی نیازمندیم که در عرصه جهاد کبیر مستحکم ایستاده و از شکوه پوشالی امپراطوری های بزرگ هراسی به دل راه ندهند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  نهادی انقلابی است که دوم اردیبهشت 1358 به دستور  امام خمینی (ره) بنیادنگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران  به منظور حفاظت از انقلاب اسلامی تشکیل شد.

 

در  این مراسم،  از خانواده های معظم شهدا و اساتید و مربیان برتر سپاه تجلیل شد.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 18 اردیبهشت 1401 - 18:3:1